The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

En mää nyt nuin sanonunna!
Ja...no siis kärpänen nyt ei tajuu kelloon kattoa vaikka kyllä sais mutta eipä kaitennii himotkaan aikaa kato ja se liian aikaisuuskin riippuu siitä himosta:)
Jos yhtäkkiä kello viis aamulla iskee jäätelöhalu niin sitten pitää vaan kärvistellä kaupan aukeamista....mutta nautinto on sitten taattua!
Kokeiles olla kärpähiittinen ja ehdottaa puolisolle jotain aivan liian aikaisin...

Olen kokeillut ja mustelma kolmenkymmenen vuoden takaa on jo melkein huomaamaton.

Päivällä ehdotukseni kelpasi.

Päivää
2 työpäivä ja kuuma päivä :(
Ei ukkosia ei vesisateita,mä en jaksa enää. Töiden jälkeen kävin hakemassa mustin ja mirrin paketin ja sit prismassa,puolessa välissä olin jo ihan uupunut ja pakko oli vaan kotiin tallustaa, välillä pysähtyen ja vettä juoden.

Ja sitten siinä mustin ja mirrin paketissa oli taas vääriä tuotteita eikä ollu 2 tuotetta ollenkaan :unsure::(o_O:sneaky:
Laitoin jo kyllä sähköpostia sinne.

Kokeiles olla kärpähiittinen ja ehdottaa puolisolle jotain aivan liian aikaisin...

Olen kokeillut ja mustelma kolmenkymmenen vuoden takaa on jo melkein huomaamaton.

Päivällä ehdotukseni kelpasi.
Mikä tai kekä on kärpähiittineno_O?

Mutta sä varmaan sitten ehdottelit ihan oikeinväärin....mitä ikinä sitten ehdottelitkaan..jos kyseessä oli oikeesti "..aaa...kultaseni...olet niin ihanansuloisen syötäväisen näköinen unissasi...tai siis nyt jo hereilläsi..että mitäs jos lipaistais yhdessä...jäätelöä?.."...ja teillä ei sitä siihen hätään ollutkaan niin - ehken ois kannattanu olla siihen luojanlyömän aikaan ihan hilijaa:unsure:... Päivemmällä toki kelpas kun kaupatkin jo auki(y), mikäs siinä sitten ollessa ja lipaistessa:)...

Torjantaiiiii!

Tiiäkö mikä on aika ihunaa:rolleyes:*tunkee suukkusensa täyteen herkkutikkua*...

Kun on kroppa ja pääkkönen ihan puispelistä niin hiukan ennen totaalilopullista tilttauskoomailua saakin vehdata kielipeliä jätskitikulla:love:
749536aa966fe711d539bcac744a0953.gif

Arvaa onko missään kuivaa paikkaa:rolleyes::D?

On tää nyt yks kesä vaan:geek:....

Tämä helle,ei jaksa enää.. mä oon niin puolikuollut, väsynyt & uupunut. Olo paska koko ajan.Päähän koskee jo muutenkin jatkuvasti.

Ja toi musti ja mirri,taas vääriä tuotteita paketissa. o_O:sneaky:
*halaaruttaa*
Otat nyt huiliaikaa itelles...muista juoda ja laittaa jotain suuhuskin...syötävää siis:barefoot:

Mustissa ja mirrissä voi myös olla helteitten uuvuttamaa lukuhärötilauskämmäilyä. Laitat vain palautetta ja sillä selvä. Kyllä saat oikeatkin tuotteet, joudut vain hiukan odottamaan.

• Tykkää
Reactions: Kais
*halaaruttaa*
Otat nyt huiliaikaa itelles...muista juoda ja laittaa jotain suuhuskin...syötävää siis:barefoot:

Mustissa ja mirrissä voi myös olla helteitten uuvuttamaa lukuhärötilauskämmäilyä. Laitat vain palautetta ja sillä selvä. Kyllä saat oikeatkin tuotteet, joudut vain hiukan odottamaan.
Kiitti muru. Oon mä juonu vettä monta pikkupullollista ja pari lasia limpparia. Aamupala ja lounas syöty ja nyt pirtelö ja pikkasen kisujen kanaa. :)
Mut ei auta juominen / syöminen paljoo.
Mie lähetin sähköpostia mustiin ja mirriin,ei vastannu.
Kuitenkin käskeevät myynälään selvittämään,ni ku viineksi :(
Silloin joitui hilaamaan ison koiranruokasäkin sinne :/
Ja noita puutuvia ruokia ei oo myymälässä.

Yhteistyössä