The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta ja hyvänen aika, ei mitään räntää ja lunta vaan ainanen kesä!
Öööö...ei.

Vaikka aurinko on ihana ja kesä ja kärpäset(paitti se himakärpänen mikä menee illalla piiloon mutta surraapörrää nenässäkorvassaiholla liian aikaisin aamusta) ja lämpökin - ja nyt ei puhuta paahtavan polttavasta helteestä - ja ihmisistä tulee iloisempia ja hymyileväisempiä ja avoimempia niin on se vaan siunaus kun Suomessa on neljä vuodenaikaa:):love:

Ononononononon!*iski vankan vakuuttelun heti kun tietää että Joku Kummanen - tsiigaa ellusen suuntaan - on kuitenkin henkäsemässä vastalausepupatusta*

Öööö...ei.

Vaikka aurinko on ihana ja kesä ja kärpäset(paitti se himokärpänen mikä surraapörrää nenässäkorvassaihollapöksyissä liian aikaisin aamusta)

Ononononononon!*iski vankan vakuuttelun heti kun tietää että Joku Kummanen - tsiigaa ellusen suuntaan - on kuitenkin henkäsemässä vastalausepupatusta*
Ei tuohon voi sanoa oikeastaan mitään. Liian aikaisin aamusta on liian aikaista.

Ei tuohon voi sanoa oikeastaan mitään. Liian aikaisin aamusta on liian aikaista.
En mää nyt nuin sanonunna!
Ja...no siis kärpänen nyt ei tajuu kelloon kattoa vaikka kyllä sais mutta eipä kaitennii himotkaan aikaa kato ja se liian aikaisuuskin riippuu siitä himosta:)
Jos yhtäkkiä kello viis aamulla iskee jäätelöhalu niin sitten pitää vaan kärvistellä kaupan aukeamista....mutta nautinto on sitten taattua!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Samaa mieltä samiksen kanssa, mutta vastatalvellatuonkaikenhaluanenkäkesällä!!:barefoot:
Noniin:)....kesä on kesä, ja nyt tämmönen hottispoppanen...mä oon sitten onnistunu kärtsäyttämään itteni tänään(n), niska ja decoltee hehkuu turhan punasena ja käsivarretkin näemmä...mulle riittäis oikein hyvästi vähempikin lämpö kunhan aurinkoa olisi:)

Mutta - puolen vuoden päästä onkin jo talvi! Aatteles - toivottavasti sopivasti lunta ja pakkasta ja lämpimiä villasukkia ja lumienkuleita ja punaisia poskia:love:...!

Noniin:)....kesä on kesä, ja nyt tämmönen hottispoppanen...mä oon sitten onnistunu kärtsäyttämään itteni tänään(n), niska ja decoltee hehkuu turhan punasena ja käsivarretkin näemmä...mulle riittäis oikein hyvästi vähempikin lämpö kunhan aurinkoa olisi:)

Mutta - puolen vuoden päästä onkin jo talvi! Aatteles - toivottavasti sopivasti lunta ja pakkasta ja lämpimiä villasukkia ja lumienkuleita ja punaisia poskia:love:...!
...ja pulkkamäkiä!!!:love:

Mutta tällasia intiaanikesiä sais kyllä olla joka vuosi, en panis yhtään pahakseni!:love:

Yhteistyössä