Löysit jääpalakoneen?
kuule, ne räntäsateet alkaa ihan yhtä koska
Suunnittelen uraa pakastinarkkujen testaajana
Tahtoosaadajustnythetikuule, ne räntäsateet alkaa ihan yhtä koska
jaxaa, jaxaa
ei pysty vielä sanomaan että onko tulossa lumitalvi vaiko eiTahtoosaadajustnytheti
Ni
...ja mitn räntää...ku lunta
(...tuli kyllä semmonen etukäteistuntumafiilis että jossain vaiheessa taijan olla tuon lausahdukseni kanssa syömässä karvahattua suolalla ja pippurilla..)
On!ei pysty vielä sanomaan että onko tulossa lumitalvi vaiko ei
räntä ja lumi kuuluvat Suomen luontoonHuomenta ja hyvänen aika, ei mitään räntää ja lunta vaan ainanen kesä!
räntä ja lumi kuuluvat Suomen luontoon
Öööö...ei.Huomenta ja hyvänen aika, ei mitään räntää ja lunta vaan ainanen kesä!
On muuten hyvin sanotturäntä ja lumi kuuluvat Suomen luontoon
Mä niin tiesin tään...samiXiiÖööö...joo.
Ne ja pakkanen ovat asioita jotka tulevat Siperiasta pakolla.räntä ja lumi kuuluvat Suomen luontoon
Ei tuohon voi sanoa oikeastaan mitään. Liian aikaisin aamusta on liian aikaista.Öööö...ei.
Vaikka aurinko on ihana ja kesä ja kärpäset(paitti se himokärpänen mikä surraapörrää nenässäkorvassaihollapöksyissä liian aikaisin aamusta)
Ononononononon!*iski vankan vakuuttelun heti kun tietää että Joku Kummanen - tsiigaa ellusen suuntaan - on kuitenkin henkäsemässä vastalausepupatusta*
no ompas...justiinsakin lumihiutaleet...kuulaan raikkaat aamut....hei, se ihan ensimmäinen höyryhuuruhengitys...ensilumen yllätyksellisyys ja valoisuus...narskumisääni lumella tallustaessa...tumman taivaan tähtikattoNe ja pakkanen ovat asioita jotka tulevat Siperiasta pakolla.
Mitään hyvää sieltä ei ole koskaan tullut.
En mää nyt nuin sanonunna!Ei tuohon voi sanoa oikeastaan mitään. Liian aikaisin aamusta on liian aikaista.
Samaa mieltä samiksen kanssa, mutta vastatalvellatuonkaikenhaluanenkäkesällä!!no ompas...justiinsakin lumihiutaleet...kuulaan raikkaat aamut....hei, se ihan ensimmäinen höyryhuuruhengitys...ensilumen yllätyksellisyys ja valoisuus...narskumisääni lumella tallustaessa...tumman taivaan tähtikatto
Muun muassa
Noniin....kesä on kesä, ja nyt tämmönen hottispoppanen...mä oon sitten onnistunu kärtsäyttämään itteni tänään, niska ja decoltee hehkuu turhan punasena ja käsivarretkin näemmä...mulle riittäis oikein hyvästi vähempikin lämpö kunhan aurinkoa olisiSamaa mieltä samiksen kanssa, mutta vastatalvellatuonkaikenhaluanenkäkesällä!!
...ja pulkkamäkiä!!!Noniin....kesä on kesä, ja nyt tämmönen hottispoppanen...mä oon sitten onnistunu kärtsäyttämään itteni tänään, niska ja decoltee hehkuu turhan punasena ja käsivarretkin näemmä...mulle riittäis oikein hyvästi vähempikin lämpö kunhan aurinkoa olisi
Mutta - puolen vuoden päästä onkin jo talvi! Aatteles - toivottavasti sopivasti lunta ja pakkasta ja lämpimiä villasukkia ja lumienkuleita ja punaisia poskia...!