The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ai ni!

Se muuten ukkosti ja salamoi ja laittoi kaatamalla vettä tulemaan aamuyöstä. Salamat valais huoneet aika velmusti mutta - vaikka kovin kolistelikin niin olipa kaukana(y)

Ja siis onneksi oli:unsure:...ihan riitti toi pikainen pyöriminen kyllä.

Mutta.
Mutä tapahtui yöunikuville? Arvaatko niin millään:geek:..?

Että juu-u vaan mullekin, ihan hervotonhitysvalmis oon ja höpisin töissä jo aivan puutaheinää:oops: mutta se meni tosi nopeesti auringonpistoksen ja kroppatötteröisyyden piikkiin(y)

Mutta nytpä otankin vähäsesti maitoa kahvilla:coffee:
Pitänee ylläpitää saavutettua tötteröö-olotilaa:D

Voi olla juu, mutta toisinaan tuntuu olevan sivystys kaukana nuista jutuistasi tai sitten ymmärrän ne jotenkin väärin, lapselliselta uholta näyttää silmissäni.
Valmentajan sanoista on aikaa 36 vuotta?

Mä olen romanttisesta kaukana. Hempeily on muiden hommaa joka ei kuulu mulle.

Minut tunnetaan näillä nurkilla sivistyneenä juoppona. Juoppoudesta tahdon eroon, sivistyksestä en.

Minulle ei kukaan haasta riitaa. 99% johtuu siitä, että välittömästi parikymmenta miesta ja naista sanoo, että Aksulle ei haasteta riitaa.
1% johtuu siitä, että painivalmentajani oli maajoukkuevalmentaja ja kestän muutaman iskun mutta jos pääsen iholle niin itseäni kolme kertaa isompi mies saa elämänsä kyydit. Jos ei ole Karelin.

En ole hempeä enkä kiltti. Miksi leikkisin jotain jota en ole?

Peruskallio on kova ja kylmä mutta ei petä koskaan.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Mä olen romanttisesta kaukana. Hempeily on muiden hommaa joka ei kuulu mulle.

Minut tunnetaan näillä nurkilla sivistyneenä juoppona. Juoppoudesta tahdon eroon, sivistyksestä en.

Minulle ei kukaan haasta riitaa. 99% johtuu siitä, että välittömästi parikymmenta miesta ja naista sanoo, että Aksulle ei haasteta riitaa.
1% johtuu siitä, että painivalmentajani oli maajoukkuevalmentaja ja kestän muutaman iskun mutta jos pääsen iholle niin itseäni kolme kertaa isompi mies saa elämänsä kyydit. Jos ei ole Karelin.

En ole hempeä enkä kiltti. Miksi leikkisin jotain jota en ole?

Peruskallio on kova ja kylmä mutta ei petä koskaan.
No mitä päivänkakkaraa nyt taas:)

Kyllähän se homma vaan on niin, että ääriasiallisesta tyypistäkin kuoriutuu se yllättävän hempee ja romanttinenkin mies, kun on kyseessä se oikea ihminen jonka kanssa uskaltaa näyttää niitä kenties harvemmin ja piilossa olleita puoliaan:)
Eikä se suinkaan vie pois sitä asiallisuutta niin minnekään.

Peruskallio on kova ja kylmä mutta siinä on pinnassa säröjä, mitkä antavatkin yllättävää kasvualaa ja lämpöä, auringon kalliota hyväillessä, sammalleimun tai kissankäpälän siinä viihtyä.:)

No mitä päivänkakkaraa nyt taas:)

Kyllähän se homma vaan on niin, että ääriasiallisesta tyypistäkin kuoriutuu se yllättävän hempee ja romanttinenkin mies, kun on kyseessä se oikea ihminen jonka kanssa uskaltaa näyttää niitä kenties harvemmin ja piilossa olleita puoliaan:)
Eikä se suinkaan vie pois sitä asiallisuutta niin minnekään.

Peruskallio on kova ja kylmä mutta siinä on pinnassa säröjä, mitkä antavatkin yllättävää kasvualaa ja lämpöä, auringon kalliota hyväillessä, sammalleimun tai kissankäpälän siinä viihtyä.:)
saatan minäki joskus akalle hempeillä, jos kukaan muu ei nää

kerranki kysyin että naijjaanko johon emäntä että olisit sinäki joskus vähän romanttisempi, vastasin siihen että naijjaanko kynttelin valossa...

täällä ukosti illalla ja nyt alko taas, sähkötki käväsi poikki ja piipaa-autot ampasi jonnekin keikalle

olisko ukkonen sytyttäny jonkun torpan tuleen?
No voihan:unsure:...se tais vissiin ennustaakin mm.sinne suunnalle aikalailla sateita ja kolinaa. Toivon todella ettei aiheuttais mitään suurempaa tuhoa missään, ei vedenpaisumustulvavaurioina eikä salamoiden sytyttämisinä.

Palokunnan väkeä on kyllä arvostettava(y). Eipä näilläkään keleillä ole mitään herkkua olla sammuttelemassa paloja... Ja muutonkin, ei kaikista ole kiiruhtamaan auttajaksi ensimmäisenä onnettomuuspaikalle.

No voihan:unsure:...se tais vissiin ennustaakin mm.sinne suunnalle aikalailla sateita ja kolinaa. Toivon todella ettei aiheuttais mitään suurempaa tuhoa missään, ei vedenpaisumustulvavaurioina eikä salamoiden sytyttämisinä.

Palokunnan väkeä on kyllä arvostettava(y). Eipä näilläkään keleillä ole mitään herkkua olla sammuttelemassa paloja... Ja muutonkin, ei kaikista ole kiiruhtamaan auttajaksi ensimmäisenä onnettomuuspaikalle.
palomiehet ja sähkömiehet, ne on kovia poikia

saatan minäki joskus akalle hempeillä, jos kukaan muu ei nää

kerranki kysyin että naijjaanko johon emäntä että olisit sinäki joskus vähän romanttisempi, vastasin siihen että naijjaanko kynttelin valossa...
:D
Dodih, kato ny kuin hyvin irtos oikean ihmisen seurassa:)

Mmmm...ja tokihan on tilanteita jolloin voi heittää sen romanttisuushempeilyn kaakkoon ja vaan olla ronskisti mies ja ottaa määrätietoisesti haluamansa. On ne rajummatkin otteet toisinaan paikallaan (y)

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Niin on...ottaskohan ketjun pojat nää menkkavaivat itelleen jos kysyis ja tarjois?:barefoot:
Ruutis? Aksu? Rättis? @poika ? Miten ois pojat?:sneaky:
Noemmäänytiiä...
Ei kyllä niin kenenkään tarttis kärvistellä kivuissaan. Oishan se (y) jos vois olla ilman mutta en mä toisaalta, kun tiiän mitä nää on ja miten "ihanaa" on mennä kaksinkerroin, kyllä vaihtareitakaan tekis:unsure:... Mieluummin hävittäisin kokonaan moiset vaivat

Niin on...ottaskohan ketjun pojat nää menkkavaivat itelleen jos kysyis ja tarjois?:barefoot:
Ruutis? Aksu? Rättis? @poika ? Miten ois pojat?:sneaky:
Meil miehillä on ihan tarpeeksi vaivoja omasta eestä ja takaa joten jospa sovittais, että menkkavaivat on teillä naisilla ja me miehethän niistä kärsitään.

Menkkavaivat ei kestä lopun ikää vaan loppuu automaattisesti viiskymppisenä.
Iässä jossa miehen erektio-ongelmat alkaa.
Paitti Rättiksellä.

Hei kuules...onko sua piikittäny ampiainen?
Mitä tapahtu? Miten kävi?

Lähinnä siis...kummosenmimmosen patin se teki vai tekikö mitään? Jos teki patin niin kauanko oireili? Ja miten oireili?

Kun tässä ihapikkusesti vaan tuumailen:barefoot:

no joku semmonen euron kolikon kokonen jota jomotti ja oli arka
Hmmmm....
Kun mua on käyny taas joku tökkimässä ja ei siinä kyllä ampparia näkyny, ellei ollu joku mutanttinäkymätön, vaan ihan näitä muita peruspörrääjiä...
Mutta saipa aikaseks semmosen järettömän kokoisen - joku n. 10 x 10 senttii - pirun jomottavan patin mikä turpos silmissä ja oli kosketusarka monta hiien päivää:unsure:(n)

Nyt patti pienentynyt mutta iho on osin vielä kosketusarkana tai pikemminkin hellänä...

Piru vieköön moiset önniäiset:mad:!

Yhteistyössä