Mä olen romanttisesta kaukana. Hempeily on muiden hommaa joka ei kuulu mulle.
Minut tunnetaan näillä nurkilla sivistyneenä juoppona. Juoppoudesta tahdon eroon, sivistyksestä en.
Minulle ei kukaan haasta riitaa. 99% johtuu siitä, että välittömästi parikymmenta miesta ja naista sanoo, että Aksulle ei haasteta riitaa.
1% johtuu siitä, että painivalmentajani oli maajoukkuevalmentaja ja kestän muutaman iskun mutta jos pääsen iholle niin itseäni kolme kertaa isompi mies saa elämänsä kyydit. Jos ei ole Karelin.
En ole hempeä enkä kiltti. Miksi leikkisin jotain jota en ole?
Peruskallio on kova ja kylmä mutta ei petä koskaan.
No mitä päivänkakkaraa nyt taasMä olen romanttisesta kaukana. Hempeily on muiden hommaa joka ei kuulu mulle.
Minut tunnetaan näillä nurkilla sivistyneenä juoppona. Juoppoudesta tahdon eroon, sivistyksestä en.
Minulle ei kukaan haasta riitaa. 99% johtuu siitä, että välittömästi parikymmenta miesta ja naista sanoo, että Aksulle ei haasteta riitaa.
1% johtuu siitä, että painivalmentajani oli maajoukkuevalmentaja ja kestän muutaman iskun mutta jos pääsen iholle niin itseäni kolme kertaa isompi mies saa elämänsä kyydit. Jos ei ole Karelin.
En ole hempeä enkä kiltti. Miksi leikkisin jotain jota en ole?
Peruskallio on kova ja kylmä mutta ei petä koskaan.
saatan minäki joskus akalle hempeillä, jos kukaan muu ei nääNo mitä päivänkakkaraa nyt taas
Kyllähän se homma vaan on niin, että ääriasiallisesta tyypistäkin kuoriutuu se yllättävän hempee ja romanttinenkin mies, kun on kyseessä se oikea ihminen jonka kanssa uskaltaa näyttää niitä kenties harvemmin ja piilossa olleita puoliaan
Eikä se suinkaan vie pois sitä asiallisuutta niin minnekään.
Peruskallio on kova ja kylmä mutta siinä on pinnassa säröjä, mitkä antavatkin yllättävää kasvualaa ja lämpöä, auringon kalliota hyväillessä, sammalleimun tai kissankäpälän siinä viihtyä.
No voihan...se tais vissiin ennustaakin mm.sinne suunnalle aikalailla sateita ja kolinaa. Toivon todella ettei aiheuttais mitään suurempaa tuhoa missään, ei vedenpaisumustulvavaurioina eikä salamoiden sytyttämisinä.täällä ukosti illalla ja nyt alko taas, sähkötki käväsi poikki ja piipaa-autot ampasi jonnekin keikalle
olisko ukkonen sytyttäny jonkun torpan tuleen?
palomiehet ja sähkömiehet, ne on kovia poikiaNo voihan...se tais vissiin ennustaakin mm.sinne suunnalle aikalailla sateita ja kolinaa. Toivon todella ettei aiheuttais mitään suurempaa tuhoa missään, ei vedenpaisumustulvavaurioina eikä salamoiden sytyttämisinä.
Palokunnan väkeä on kyllä arvostettava. Eipä näilläkään keleillä ole mitään herkkua olla sammuttelemassa paloja... Ja muutonkin, ei kaikista ole kiiruhtamaan auttajaksi ensimmäisenä onnettomuuspaikalle.
etpähän ainaskaan oo tiinennä, ei sekään ole liian helppoa helteelläMenkat alkoi ja tässä kuumuudessa niitä ei vaan jaksais, ei sitte millään..onneks vuoto on niukkaa ja kipuja on vaan vähän
saatan minäki joskus akalle hempeillä, jos kukaan muu ei nää
kerranki kysyin että naijjaanko johon emäntä että olisit sinäki joskus vähän romanttisempi, vastasin siihen että naijjaanko kynttelin valossa...
Mä olen ollut kesähelteillä raskaana ja aikas viimesilläni jopa...mutta ei se hirveetä ollut tai sitte raskaus pisti hormoonit sellaseen tilaan etten välittänytetpähän ainaskaan oo tiinennä, ei sekään ole liian helppoa helteellä
Tsemppiä*halaaruttaa*Menkat alkoi ja tässä kuumuudessa niitä ei vaan jaksais, ei sitte millään..onneks vuoto on niukkaa ja kipuja on vaan vähän
meikä on ollu kahesti tiinennä kesälläMä olen ollut kesähelteillä raskaana ja aikas viimesilläni jopa...mutta ei se hirveetä ollut tai sitte raskaus pisti hormoonit sellaseen tilaan etten välittänyt
Niin on...ottaskohan ketjun pojat nää menkkavaivat itelleen jos kysyis ja tarjois?Tsemppiä*halaaruttaa*
Naisena oleminen on rankkaa...
ei kiitosNiin on...ottaskohan ketjun pojat nää menkkavaivat itelleen jos kysyis ja tarjois?
Ruutis? Aksu? Rättis? @poika ? Miten ois pojat?
Vähän korjasin noita lukuja oikeeks kun sulla sattui tossa joku härömeikä on ollu kahesti tiinennä kesällä
ruutis 0 - ellunen 100
no vie ny sitte noi pisteet himaas kun enhänmää tainnu loppupeleissä ite henkkoht olla pieniin päinVähän korjasin noita lukuja oikeeks kun sulla sattui tossa joku härö
Noemmäänytiiä...Niin on...ottaskohan ketjun pojat nää menkkavaivat itelleen jos kysyis ja tarjois?
Meil miehillä on ihan tarpeeksi vaivoja omasta eestä ja takaa joten jospa sovittais, että menkkavaivat on teillä naisilla ja me miehethän niistä kärsitään.Niin on...ottaskohan ketjun pojat nää menkkavaivat itelleen jos kysyis ja tarjois?
Mikä on "kunnon patti""?on muutaman kerran päässy tuikkaamaan
kunnon patin tekee ja on kipeä ainaski päivän
Hmmmm....no joku semmonen euron kolikon kokonen jota jomotti ja oli arka