The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Sanotaanko näin, että seisokki ilman naista on turhinta mahdollista.
Naisen kanssa saamatta seisokkia on nolointa mahdollista.

Märkyys on harvoin haitaksi.
Jos sitä ei ole niin liukuvoiteet on keksitty.

Mutta milläs houkuttelet pikkuveitikan pystyyn jos se ei tahdo nousta?
Ei se hyvää mieltä anna jos tekee mieli eikä saa munaa. :cautious: Puutteessa olemisesta on haittaa. Myös naiselle.

Ei se hyvää mieltä anna jos tekee mieli eikä saa munaa. :cautious: Puutteessa olemisesta on haittaa. Myös naiselle.
Nainen ei oikeastaan koskaan kärsi siitä, että tekee mieli mutta ei pysty.
Jos puute ei ole kiinni saamisesta, halusta vaan kyvystä niin se on todella vittumainen juttu.

Mikään ei vituta enempää jos on itse halukas, vieressä on halukas nainen ja pikkuveitikka ny vaan ei suostu nostamaan päätään.

Ja sit vittuillakseen seisoo kaksi seuraavaa vuorokautta.

Nainen ei oikeastaan koskaan kärsi siitä, että tekee mieli mutta ei pysty.
Jos puute ei ole kiinni saamisesta, halusta vaan kyvystä niin se on todella vittumainen juttu.

Mikään ei vituta enempää jos on itse halukas, vieressä on halukas nainen ja pikkuveitikka ny vaan ei suostu nostamaan päätään.

Ja sit vittuillakseen seisoo kaksi seuraavaa vuorokautta.
Puhumme hieman eri asiasta. Mä puhun siitä että yksinäisellä ei ole seksiä. Sä puhut kyvyttömyydestä seksiin.

Huomenta..
Ensimmäinen herätys oli klo 5 pikku tsirpukan ansiosta...annoin neidin riehua pari tuntia ja houkuttelin viereen johon tuo köllähtikin ja oli samantien jossain muualla unimaailmoissaan...masu täynnä on helppo nukkua näköjään:coffee::love:

No mutta entäs ne mun unet sitte...:cautious:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Huomenta..
Ensimmäinen herätys oli klo 5 pikku tsirpukan ansiosta...annoin neidin riehua pari tuntia ja houkuttelin viereen johon tuo köllähtikin ja oli samantien jossain muualla unimaailmoissaan...masu täynnä on helppo nukkua näköjään:coffee::love:

No mutta entäs ne mun unet sitte...:cautious:
Huomenta, mä heräsin monta kertaa. Mutta ei haittaa kun on vapaapäivä.
Jatka nukkumista?

Yhteistyössä