On vai? Täällä on sisällä kuuma. Nyt on ulkona viileää.Sauna
Ihanaa kun on vähän viileämpää.
Meil on,ihan pikkasen vaan. Vois viilentyä sisällä enemmänkinOn vai? Täällä on sisällä kuuma. Nyt on ulkona viileää.
Toivottavasti ilmat viilenee sielläkinPerkele tätä kuumuutta. Hiestä märkänä koko ajan.
Toi nyt ei välttämättä ole huono juttu?märkänä koko ajan.
Menee suihkuun sitte vaan...Perkele tätä kuumuutta. Hiestä märkänä koko ajan.
Mitä iloa siitä on yksin ollessa?Toi nyt ei välttämättä ole huono juttu?
Ei jaksa.Menee suihkuun sitte vaan...
nimim. suihkussa käynyt tänään vain 2x
Sanotaanko näin, että seisokki ilman naista on turhinta mahdollista.Mitä iloa siitä on yksin ollessa?
Täälläpäin sisäilmaston lauhtuminen tarkoittaa vaimon leppymistä.meillä on sisäilmasto lauhtunu
Nainen ei sitten osannut käyttää koiraa ulkona?Huonot treffit ja loistava ilta samaan viikonloppuun. Harvoin näin paljoa tapahtuu.
Ei se hyvää mieltä anna jos tekee mieli eikä saa munaa. Puutteessa olemisesta on haittaa. Myös naiselle.Sanotaanko näin, että seisokki ilman naista on turhinta mahdollista.
Naisen kanssa saamatta seisokkia on nolointa mahdollista.
Märkyys on harvoin haitaksi.
Jos sitä ei ole niin liukuvoiteet on keksitty.
Mutta milläs houkuttelet pikkuveitikan pystyyn jos se ei tahdo nousta?
Nainen ei oikeastaan koskaan kärsi siitä, että tekee mieli mutta ei pysty.Ei se hyvää mieltä anna jos tekee mieli eikä saa munaa. Puutteessa olemisesta on haittaa. Myös naiselle.
Puhumme hieman eri asiasta. Mä puhun siitä että yksinäisellä ei ole seksiä. Sä puhut kyvyttömyydestä seksiin.Nainen ei oikeastaan koskaan kärsi siitä, että tekee mieli mutta ei pysty.
Jos puute ei ole kiinni saamisesta, halusta vaan kyvystä niin se on todella vittumainen juttu.
Mikään ei vituta enempää jos on itse halukas, vieressä on halukas nainen ja pikkuveitikka ny vaan ei suostu nostamaan päätään.
Ja sit vittuillakseen seisoo kaksi seuraavaa vuorokautta.
ollaan sitten eri murrealueelta, täälläpäin akan huonotuulisuus on matalapainetta kamarissa ja se parannetaan naimallaTäälläpäin sisäilmaston lauhtuminen tarkoittaa vaimon leppymistä.
Wauollaan sitten eri murrealueelta, täälläpäin akan huonotuulisuus on matalapainetta kamarissa ja se parannetaan naimalla
Huomenta, mä heräsin monta kertaa. Mutta ei haittaa kun on vapaapäivä.Huomenta..
Ensimmäinen herätys oli klo 5 pikku tsirpukan ansiosta...annoin neidin riehua pari tuntia ja houkuttelin viereen johon tuo köllähtikin ja oli samantien jossain muualla unimaailmoissaan...masu täynnä on helppo nukkua näköjään
No mutta entäs ne mun unet sitte...