.

Ihanaa @Tuutikki89 ja @MannaL, plussathan ne siellä!

Minä pääsen huomenna ihmettelemään viivojen vahvistumista. Viime lauantaina sain haalean mutta selvän plussan ja sitten lähdimme mökkireissuun testejen ulottumattomiin. Tai siis testit jäi kotiin ja uusia päätin olla ostamatta!

Rinnat ovat kipeät ja pinkeät ja syönnin jälkeen tulee huonovointisuusaaltoja. Mahassa on menkkakivun kaltaiset väännöt.

Olemme mökillä isolla porukalla ja pientä salailuleikkiä olen leikkinyt väistelemällä saunaoluita ja siidereitä, muka juonut viiniä ruuan kanssa ja kilistänyt kuohuviinilaseilla ja vaivihkaa vaihtanut oman täyden lasini miehen jo tyhjentyneeseen lasiin jne.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille
Meilla oli tarkoitus aloittaa yritys vasta parin kuukauden paasta mutta kuukautiset myohassa (tulleet vasta kaksi kertaa esikoisen syntyman jalkeen,syntynyt 7/16). Joten paatin testata eilen, ihankuin nakyisi haalea viiva? Tosin nyt aamulla tein uudestaan ja viiva nayttaa ehka hiukan vahvemmalta. Onkohan tassa parempi odotella ja testata uudestaan huomenna vai nayttaako etta olisi kemiallinen? Eikos niissa voi nakya haaleaa viivaa?

https://aijaa.com/XD2zJx
https://aijaa.com/rpbhtc

Tassa tanaan aamulla:
https://aijaa.com/XReSCQ
 
@Tuutikki89 kyllähän siellä haalea plussa näkyy! Varovaiset onnittelut!

@MannaL sielläkin parempi viiva jo! :)

@Tillukkainen toivottavasti viivat on vahvistuneet huomenna. Teillähän on oikein hyvät juonittelut on olleet alkoholin suhteen, en varmaan itse olisi tajunnut noin edes toimia. (y)

@Pumpulipalleroinen kyllähän sielläkin viivan alkua näkyy haaleasti. Sehän voi olla vielä varhaisessa vaiheessa niin ei vielä tuon paremmin testeissä näy. Kemiallisessa viiva ei vain lähde sitten vahvistumaan eli testaile vaan uudestaan, mutta hcg taisi tuplaantua jpka toinen päivä eli ylihuomenna ehkä varmempaa?

Minä en nyt tiedä tuosta ovulaatiosta yhtään milloin se on ollut vai onko. Lasken nyt kuitenkin, että ovulaatio on ehkä ollut maanantaina tai tiistaina eli tänään voisi ehkä olla dpo2.
 
  • Tykkää
Reactions: Tillukkainen
Varovaiset onnittelut @Tuutikki89 ja @MannaL plussista :love:

@Tillukkainen @Pumpulipalleroinen toivottavasti viivat vahvistuu huomenna (y)

@iK Lueskelin noista ovulaatiotesteistä ja ymmärsin, että LH:n määrä on päivisin virtsassa suurin. Liikaa juomista kannattaa myös välttää, ettei virtsa laimene ja plussaa ei näy. Tutkiskelin asiaa siis, kun testailin ensimmäistä kertaa tästä kierrosta (testinä One step liuskat). Mut tottakai kannattaa noudattaa testissä olevia ohjeita. Ja niin kuin sanoit, että tekee testin 2 kertaa päivässä, niin luulis löytyvän. :)

Täällä päässäkin alkaa kohta olla jännät paikat. Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. Vois kyllä hyvin jättää tulematta. Valitettavasti on alkanut tuntua vatsassa ja selässä menkkamaista juilintaa.
 
iK
Täällähän on rytinällä plussattu!!! ❤❤ Wau! Mä taisin nähdä kaikissa viivaa. @Tuutikki89 mun mielestä sulla oli hyvinkin selkeä!:love::love:

@Wintersun laitan nyt tähän alle kuvat.
1. Eilinen aamupissa (apteekin)
2. Eilinen klo17, apteekin
3. Eilinen klo17, pc
4. Tänään aamupissa (pc)

Harmi kun aamut eri testillä mutta eilen klo17 näyttivät kyllä aika samoi. Oisko huippu jo saavutettu, mitä ootte mieltä? Voikohan näistä vielä mitään päätellä, että olis haalistumassa..? Eilisiä kipuja ei enää ole ollut samanlaisina. Teen toki tänään heti kotona uusiksi! :D

@lillium Lueskelin muuten samaa! Harmi kun en ottanut töihin mukaan testiä. :ROFLMAO:
:ROFLMAO:DA4C1E17-A993-4B06-A722-CFA5856CC88A.jpeg9AC38DDB-A8BE-40E5-BF49-952D96CC9207.jpeg F4826DB3-C7BB-4BD1-BCD2-D6D4176056F9.jpeg0F216237-49AE-44E9-810D-1D8877E9E1A0.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
Täällähän on rytinällä plussattu!!! ❤❤ Wau! Mä taisin nähdä kaikissa viivaa. @Tuutikki89 mun mielestä sulla oli hyvinkin selkeä!:love::love:

@Wintersun laitan nyt tähän alle kuvat.
1. Eilinen aamupissa (apteekin)
2. Eilinen klo17, apteekin
3. Eilinen klo17, pc
4. Tänään aamupissa (pc)

Harmi kun aamut eri testillä mutta eilen klo17 näyttivät kyllä aika samoi. Oisko huippu jo saavutettu, mitä ootte mieltä? Voikohan näistä vielä mitään päätellä, että olis haalistumassa..? Eilisiä kipuja ei enää ole ollut samanlaisina. Teen toki tänään heti kotona uusiksi! :D

@lillium Lueskelin muuten samaa! Harmi kun en ottanut töihin mukaan testiä. :ROFLMAO:
:ROFLMAO:katso liitettä 4305katso liitettä 4306 katso liitettä 4307katso liitettä 4308

Anteeks, en muista ulkoa sun tilannetta mutta onko mikä kiertopäivä menossa ja paljonko sun kierron pituus on? Mulla pc testit tekee sitä että vahvistuu ensin ja haalenee hetkeksi kunnes nousee taas plussaan asti. Mulla apuna tunnistamisessa on ollut aamulämpöjen seuraaminen ja vuodon tarkkailu. Eli usein viimeinen limapäivä on ovulaatiopäivä ja lämmöt notkahtaa itsellä tosi alas samana aamuna kun on ovis, tämän jälkeen seuraavana päivänä nousee rajusti ylös (merkki siitä että on irronnut) ja pysyy ylhäällä kunnes menkat alkaa. Alla kuva lämpökäyristä viime kierrosta ja tästä kierrosta.
 

Attachments

iK
@Miina- No tämä on nyt ensimmäinen kerta ikinä kun tutustun edes ovistestien maailmaan, eniten siksi että ymmärtäisin kehoani paremmin, ja toki myös vauva olisi tervetullut. ❤ Lämpöjä en ole edes seurannut. Mun kierto on ollut nyt kolmisen kiertos vähän sekaisin; ennen tarkka 28pvä, nyt ollut vähän tiputtelua jo aiemmin. Viimeksi oli km jälkeinen kierto, jolloin tuli jotkus hyvin niukat menkat... ettäen oikeasti osaa edes vastata. Nyt on kp10. Laskennallisesti flo ennustaa ovista lauantaille. Oon käyttänyt aika vähän aikaa sitä, eli tarkkaa dataa ei ole.
 
@Miina- No tämä on nyt ensimmäinen kerta ikinä kun tutustun edes ovistestien maailmaan, eniten siksi että ymmärtäisin kehoani paremmin, ja toki myös vauva olisi tervetullut. ❤ Lämpöjä en ole edes seurannut. Mun kierto on ollut nyt kolmisen kiertos vähän sekaisin; ennen tarkka 28pvä, nyt ollut vähän tiputtelua jo aiemmin. Viimeksi oli km jälkeinen kierto, jolloin tuli jotkus hyvin niukat menkat... ettäen oikeasti osaa edes vastata. Nyt on kp10. Laskennallisesti flo ennustaa ovista lauantaille. Oon käyttänyt aika vähän aikaa sitä, eli tarkkaa dataa ei ole.
Voi olla hyvinkin että ovis tulossa vasta, tsemppiä metsästykseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
@Miina- kiitos! Joo musta tuntuu että keho on viime aikoina toiminut niin kummallisesti että kaikki on mahdollista... Mutta jos eilen oli piikki lh:ssa aamulla ja ovis illalla niin toivon että eiliset talletukset meni ”perille”. Tänään nimittäin vähän aikataulullisia haasteita. :/

Tässä nyt eilisillan pc yläpuolella ja tämän illan pc alapuolella. 23C58EFD-56A2-46DE-B1BB-BDF810C295C6.jpeg119DE207-386A-4FB5-9FC6-BC033B47018A.jpeg
 
Mä kävin maanantaina työhaastattelussa, sovittiin tämmöisestä työkokeilusta että tuun kahtena päivänä töihin tähän paikkaan mihin olen hakenut. Sillä mun työskentelyn perusteella he pystyvät tekee päätöksen palkkaavatko vai ei, mulla ravintolakokin koulutus. Mutta en oo päivääkään tehnyt valmistumisen jälkeen kokin töitä, ainoastaan olen ollut 5 vuotta mäkkärissä joista 2,5v kouluttajana. Tänään oli eka päivä kokeilua, ja päivän loputtua olin jo kotimatkalla kun ravintolapäällikkö soitti ja kertoi kuinka sain kehuja työskentelystä ja että mitä mieltä oon jos kirjoitetaan työsoppari? Vastasin sitte tietenkin että ihan mahtavaa että tottakai, kirjoitetaan vaan! :)

Pakko töihin päästä, lapsella alkaa onneksi päiväkoti maanantaina. :)

Tänään kp6 ja pistoshoidot alkoi eilen.
 
@vuuti kiitos paljon infosta, googlettelinkin asiasta jo lisää ja varmaan olisi mielenrauhan saamiseksi hyvä mittauttaa arvot (n) Kilppariarvot on viitearvojen sisällä, kun olen joskus vajaatoimintaa epäillyt ja labrat otettu. Onkohan tietoa, voiko tuo prolaktiinin liikatuotto vaikuttaa raskauden etenemiseen, jos on päässyt kiinnittymäänkin jo (n)

Paljon onnea kaikille plussanneille :love: Itsellä tänään menkkajomon tyyppistä vaikkei menkat pitäisi alkaa kun vasta ensi vkolla, mutta voihan tämä kierto sekaisinkin olla :) Eikä kunnon ovisplussaa ees koskaan saatu tikulle että ehkäpä tässä nyt vaan ootellaan niitä menkkoja ja ens kuussa uudella yrityksellä :rolleyes:
 
Täällä lauantaina saatu ilo haaleasta plussasta muuttui pettymykseen. Pääsinkin jo tänään illalla testaamaan uudestaan ja odotin innolla että testi jo raikuisi plussaa. Ei mitään. Ihan puhdas negatiivinen ja jotakin tuhruttelua alkoi nyt illalla tulla.

Pettymyksien pettymys.

Eiköhän kyseessä ole nyt se yllättävän tavallinen varhaisraskauden keskenmeno, hyvä kun kiinnittymään ehti.

Harmittaa hirveästi, paljon ehtii jo suunnata ajatuksia tulevaan vajaassa viikossa. Mutta sillä tavalla kai ihmismieli toimii. Ja en muuta ajatustani siitä, että oli syytä iloita plussasta, pettymys ja harmi käsitellään sitten kun ne ovat ajankohtaisia eli nyt. Harmittaa hirveästi palata aloitusruutuun kun luuli jo vihdoin päässeensä seuraavalle askelmalle tässä vauvahaavehommassa :(
 
Viimeksi muokattu:
@Tillukkainen voi eikä :unsure:

Vihdoin täällä alkaa ovulaatiotestiin piirtyä vahvempaa viivaa, jospa se sieltä olisi tuloillaan. Oikeaa puoltakin nipistelee ja jomottaa eli näinköhän sieltä irtoaa sitten. Kauhulla odotan sitä kipua kun synnytysten myötä käynyt aina vaan kipeämmäksi:whistle:
 
Onnea plussista!

@Tillukkainen Ikävä kuulla. :( Tsemppiä!

@Wintersun Mulle voisi laittaa huomiselle jo dpo 4. Ovis oli oletettavasti ma-iltana tai tiistain puolella.

Oviksen jälkeen on ollut alavatsan kipuilua ja nippailua nyt päivittäin. Ei malttaisi yhtään odottaa päivien kuluvan. Viime kierrot ovat olleet terolutin kanssa 27 päivän luokkaa, joten jännittää eihän menkat ala vielä viikonloppuna. o_O
 
iK
Omanapaiset testailut jälleen. Aamupissa. Verrokki toissapäivänä, eilen ja tänään, ylin vanhin.

Mun silmälle vaalentumista kokoajan. Sanoitkos @Miina- että sulla tulee aina notkahdus viivoissa ennen ovista? Mulla tosiaan tuolloin 1. Merkin päivänä kovat kivut myös verrattuna näihin muihin. Oliskohan se silloin sitten kuitenkin ollut/irronnut...?

Testailu jatkuu!;)4CA973D0-1B21-4F0A-B1B5-BD05077EC49E.jpeg1525C419-9B48-461D-9518-D3F3817FF929.jpeg 369EE791-4F2F-49D4-B055-F37A535DDC40.jpeg
 
@iK mullakin käy notkahdus ennen ovulaatiota. Tuo ylin kuvahan näyttää aivan lupaavalta!

Mulla tänään kp1 ja yk10

Minä toivun täällä pettymyksestä, mutta tiedänpähän ainakin että hedelmöityminen on mahdollista ja varhaisen km:n jälkeen mahis uuteen raskauteen on yleensä hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
iK
@iK mullakin käy notkahdus ennen ovulaatiota. Tuo ylin kuvahan näyttää aivan lupaavalta!

Mulla tänään kp1 ja yk10
Joo ylin kuva on tosiaan aika lupaava, ja ite pähkäilenkin että kun tuo oli aamulla ja sitten oli päivän ja illan kunnon jomotukset ja slamahakivut, että olikohan illasta sit just irtoaminen. Kun nyt kuitenkin on vaalentunut.

Ja tiedän toki ettei pähkäily mitään auta ja testaan tänään js vielä päiviä lisää, mutta on kiva pohtia tätä kehon toimintaa. :D
 
@Tillukkainen pahoittelut ja voimia uuteen kiertoon!

Täällä tänään kp48 vaihtui vihdoin kp1 yk2.
Hienoa, että ei enempää venynyt kierto vaikka toki plussa ois ollut tavote. Ihmeelliset menkat vaan. Yleensä menkkojen alussa lamauttavat vatsakrampit, nyt ei mitään.

Ovulaatiota haluaisin tässä kierrossa testailla. Harmittaa vaan, kun ollaan just kahden viikon päästä kesälomalla vaeltamassa teltan kanssa, niin mahtaako ovistikuttelut metsän siimeksessä järemmin innostaa :D
 

Yhteistyössä