Onnea plussanneille! Kyllä näkyy viiva munkin mielestä @Tuutikki89
Täällä tänään ilmeisesti dpo 0, eli mut voi laittaa piinailijoihin.
Täällä tänään ilmeisesti dpo 0, eli mut voi laittaa piinailijoihin.
Täällähän on rytinällä plussattu!!! Wau! Mä taisin nähdä kaikissa viivaa. @Tuutikki89 mun mielestä sulla oli hyvinkin selkeä!
@Wintersun laitan nyt tähän alle kuvat.
1. Eilinen aamupissa (apteekin)
2. Eilinen klo17, apteekin
3. Eilinen klo17, pc
4. Tänään aamupissa (pc)
Harmi kun aamut eri testillä mutta eilen klo17 näyttivät kyllä aika samoi. Oisko huippu jo saavutettu, mitä ootte mieltä? Voikohan näistä vielä mitään päätellä, että olis haalistumassa..? Eilisiä kipuja ei enää ole ollut samanlaisina. Teen toki tänään heti kotona uusiksi!
@lillium Lueskelin muuten samaa! Harmi kun en ottanut töihin mukaan testiä.
katso liitettä 4305katso liitettä 4306 katso liitettä 4307katso liitettä 4308
Voi olla hyvinkin että ovis tulossa vasta, tsemppiä metsästykseen@Miina- No tämä on nyt ensimmäinen kerta ikinä kun tutustun edes ovistestien maailmaan, eniten siksi että ymmärtäisin kehoani paremmin, ja toki myös vauva olisi tervetullut. Lämpöjä en ole edes seurannut. Mun kierto on ollut nyt kolmisen kiertos vähän sekaisin; ennen tarkka 28pvä, nyt ollut vähän tiputtelua jo aiemmin. Viimeksi oli km jälkeinen kierto, jolloin tuli jotkus hyvin niukat menkat... ettäen oikeasti osaa edes vastata. Nyt on kp10. Laskennallisesti flo ennustaa ovista lauantaille. Oon käyttänyt aika vähän aikaa sitä, eli tarkkaa dataa ei ole.
Siis joo, viimeisimpiin pistoshoitoihin sitten yhdistetään inseminaatio jos näistä ei tärppää.@Alinah92 kiva nähdä sua täällä! Tsemppiä! Onko teillä ollut puhetta mitä kokeillaan seuraavaksi jos tämä hoito ei tuota toivottua tulosta?
Mulla muuten enää 2vkoa lapsettomuuspolille!
Joo ylin kuva on tosiaan aika lupaava, ja ite pähkäilenkin että kun tuo oli aamulla ja sitten oli päivän ja illan kunnon jomotukset ja slamahakivut, että olikohan illasta sit just irtoaminen. Kun nyt kuitenkin on vaalentunut.@iK mullakin käy notkahdus ennen ovulaatiota. Tuo ylin kuvahan näyttää aivan lupaavalta!
Mulla tänään kp1 ja yk10