@Tillukkainen aivan samaa mieltä! Joskus kun täältä on aika siirtyä eteenpäin niin tuskin osaa jättää täällä käymistä pois
Tervetuloa uusille!
Tervetuloa uusille!
Kyllä siinä jotain näkyy!Tein tänään raskaustestin ja kuvittelen näkeväni haamun, mutta ehkä vaan kuvittelen
OnneaMä luulen että alan pikkuhiljaa uskoa
Kiitos kaikille onnitteluista ja jännäilyseurasta! Paljon tsemppiä ja plussia tänne!
https://aijaa.com/GBQtXa
Pidetään peukkujaKyllä siinä jotain näkyy!
Mikä on tsh arvo?@vuuti Suosittelevat raskautta yrittävälle tsh arvoa alle 2.5. Näin ainakin mulle sanottiin. Mulla nyt kesällä 2 alkuraskauden keskenmenoa. Arvo ollut vähän alle 4...Nyt olen lisännyt tyroksiinia jos saisi tsh alemmas. Toki ei voi tietää onko tämä km syy. Nyt on ikääkin enemmän kun aiemmissa raskauksissa mutta ne oli ennen vajaatoimintaa ja alkoi "helposti" eikä aiempia keskenmenoja.
Odotukset korkealla. Pettymys pelottaa jos ei vaikka enää onnistukaan. Ikää jo melkein 40.
@iK mulla ainakin näkyy vaihtelevasti viiva. Joskus kun testasin koko kierron niin oli välillä jopa melkein plussa ja sit katosi taas. Yleensä kyllä tulee aina jotain.
Sulla kyllä vielä alhaiset kp:t et vois plussa tulla myöhemminkin ellei se ollut jo plussa mikä oli aiemmin.
Kiva jännätä samaan aikaan !ja hei, mulla on oviskivut pahentuneet tosi paljon synnytysten myötä eli kai se normaalia onJa eilen kun sain plussan aamulla tikkuun niin illalla alkoi ihan järkyttävän kipu munasarjoissa,ei kävelemään pystynyt kun joka tärähdyksellä tuntui ja istuessa piti vaan yrittää hengittelee,ihan ku synnytykseen ois ollu menossa,muutaman tunnin tuota järkyttävää kipua,samanlailla oli viime kierrossa ja tuntu siis ihan yhtälailla molemmissa munasarjoissa ja edelleen särkee alavatsaa ihan älyttömästi. Epäilen suuresti että tuskin molemmista ovuloin mutta voiko tuo kipu johtua siitä kun synnytyksestä on niin vähän aikaa. Ihan jäätävä kipu,hyi onkohan normaalia? Me mennäänkin @Siltsu samassa kierrossa näemmä nyt(tai ei samassa kierrossa mut samoissa jännäilypäivissä) ja tervetuloa mukaan uusille
Tsemppiä
Huhtikuun tai maaliskuun kierto mulla oli sellanen että kun join greippimehua Kp1 lähtien ja aloitin muistaakseni kp 10?testaamaan niin oli melkein viikon "melkein plussa" ovistesti ja silloin ovis vähän myöhästyi, olikohan kp 20. Sit sen jälkeisillä kierroilla en juonut greippimehua ja ovis tuli aiemmin ja ei ollut sitä melkein plussaa pitkään.
Jotenkin mä vaan nyt odotan lääkäriä. Kun tässä on niin kauan jo yritetty eikä oikein päässyt edes piinailemaan kun menkat alkaa dpo 7, tai tiputtelu ensin. Ni ois kyllä ihanaa päästä edes piinailemaan