V
vierailija
Vieras
niin, eli tämäkin aloitus on ihan fine..ja et kai olekkaan nähnyt kun tuo yksi täyttää sivut mamufantasioillaan
Totta kai on fine, mutta miksi olet palstalla, jossa ei ole sinulle mieluisia keskusteluita? Onko sinulla muutenkin vaikeaa hyväksyä erilaisia mielipiteitä?