The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

"Mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis."
Niin.
Tiiätkö, mä ite en tykkää niin ollenkaan tosta "asioilla on tapana järjestyä"-lausahduksesta mutta kun se vaan on totta. Tulee asioita ja tilanteita jolloin keikuttaa ja toisinaan pahasti mutta siltikin ne vaan hoituvat, järjestyvät, loksahtavat. Omasta itestään on vain pidettävä huolta. Ja toisinaan on jopa nieltävä ne jääräpäiset hajatelmansa ja ylpeytensä ja pyydettävä apua. Ei se väärin ole.

Se on viisautta.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mulla on irkkareita ja uus kisumisu tai poju:eek:
Mä en vielä tiiä kumpi hää on, kun tykkää nyt kovasti olla sohvan alla tutkimassa sen salaista maailmaa...sen verran jo tuossa tuttavuutta tehtiin, että tutki mun nassun ja hetken päästä sieltä sohvan alta tuli tutkimaan varpaat:love:*varastaa huomion itseensä*

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä en vielä tiiä kumpi hää on, kun tykkää nyt kovasti olla sohvan alla tutkimassa sen salaista maailmaa...sen verran jo tuossa tuttavuutta tehtiin, että tutki mun nassun ja hetken päästä sieltä sohvan alta tuli tutkimaan varpaat:love:*varastaa huomion itseensä*
Awwwwwwww:love:...oivoivoi pikkiriikkistä silkkitassua:)(vaikka tyksinkin enemmän koirista niin onhan toi tommonen nyt niin ihunaa)! Ottakaa rauhassa aikaa tutustumiseen:)...ja syöt muutakin kuin pelkkiä irttareita:cautious:

Oih ihanuutta :love::love:onNCboJ.gif ypodxPC.gif

• Tykkää
Reactions: Boobabe

Yhteistyössä