Nii-i, mutta siitäkin huolimatta sun täytyy mm.syödä. Joka päivä.Mä olen nyt osa-aikasairaslomalla. Teen vain 4h päiviä.
Elää! Olla!
Nii-i, mutta siitäkin huolimatta sun täytyy mm.syödä. Joka päivä.Mä olen nyt osa-aikasairaslomalla. Teen vain 4h päiviä.
En pyörry. Joskus olen ollut vähällä syömisellä kun oli surua.Lapsi on tärkeä mutta niin oot siekin.
Mussukka,siekin tarviat ruokaa ja energia ja kukas lapsesta huolehtii jos sää pyöryt.:/
En ole kokonaan syömättä.Nii-i, mutta siitäkin huolimatta sun täytyy mm.syödä. Joka päivä.
Elää! Olla!
Niin."Mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis."
Mä niiiin tahtoisinhaluisin mustikkamettään...! Oikeesti poimimaankin enkä vain ettimällä ettimään...Mä käyn kurkkaamassa metsässä jos viimein ois tullut sieniä.
Onko mustikoita jossain tämmöisenä kesänä?Mä niiiin tahtoisinhaluisin mustikkamettään...! Oikeesti poimimaankin enkä vain ettimällä ettimään...
No mutta Ellu!Mulla on irkkareita ja uus poju
Tykkää nyt kovasti olla alla tutkimassa salaista maailmaa...sen verran jo tuossa tuttavuutta tehtiin, että tutki mun nassun ja hetken päästä sieltä alta tuli tutkimaan varpaat*varastaa huomion itseensä*
On, mun jääkaapissaOnko mustikoita jossain tämmöisenä kesänä?
*jupisee* ee siinä niin lukenunnaNo mutta Ellu!
Awwwwwwww...oivoivoi pikkiriikkistä silkkitassua(vaikka tyksinkin enemmän koirista niin onhan toi tommonen nyt niin ihunaa)! Ottakaa rauhassa aikaa tutustumiseen...ja syöt muutakin kuin pelkkiä irttareitaMulla on irkkareita ja uus kisumisu tai poju
Mä en vielä tiiä kumpi hää on, kun tykkää nyt kovasti olla sohvan alla tutkimassa sen salaista maailmaa...sen verran jo tuossa tuttavuutta tehtiin, että tutki mun nassun ja hetken päästä sieltä sohvan alta tuli tutkimaan varpaat*varastaa huomion itseensä*
Toki syön, tänään olen syönyt 2 banaania ja pienen palan rillattua kanaa....ja syöt muutakin kuin pelkkiä irttareita
Emmietiiä...kyllä jotkut on kehuneet saaneensa mutta sitte oon kuullu että tää kerpeleen helle vei niinku kaikki...varmaan jostain kosteikosta saiskin jos tietää paikat...Onko mustikoita jossain tämmöisenä kesänä?
Mä tiiän. Mutta sä et haluu tietää mun syömisiäni.Toki syön, tänään olen syönyt 2 banaania ja pienen palan rillattua kanaa..
Ei tällasella helteellä jaksa syödä oikein mittään, vaikka jääkaapissa oiskin tavaraa
Mä tiiän. Mutta sä et haluu tietää mun syömisiäni.
Ei tarvii sukkia, ei!*heiluttelee kantz paljaita jarpasia*
Oih ihanuuttaMulla on irkkareita ja uus kisumisu tai poju
Mä en vielä tiiä kumpi hää on, kun tykkää nyt kovasti olla sohvan alla tutkimassa sen salaista maailmaa...sen verran jo tuossa tuttavuutta tehtiin, että tutki mun nassun ja hetken päästä sieltä sohvan alta tuli tutkimaan varpaat*varastaa huomion itseensä*
Eiku mä haluun tietää sun syömiset.Ei tarvii sukkia, ei!*heiluttelee kantz paljaita jarpasia*
*ufopääkkönen*Eiku mä haluun tietää sun syömiset.
*ufopääkkönen*
Kuulus nyt nainen - kyllä sä nyt haluut ihan_jotain _muuta kuin meikäläisen päivän syömispalojen tuloksia*tietää*