The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Liidelin luomu-ruisleipäpala ja lisäaineetonta maksamakkaraa. Paprikaa, kurkkua, minitomaatteja ja persiljaa. Ja iso muki limellä maustettua vettä.

Ja koht laitan kaffetta. Kauramaidonkin muistin. :p

Päätin pitää viiden päivän dieetin nii ei oo sit niin keljua tönöttää päivää autossa ison vatsan kera.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Käytiin tänään miehen kanssa korvalääkärillä,toisessa korvassa lievä tulehdus,toisessa ihottumaa ja patti. Patista otettiin koepala,saattaa olla ihan vaaraton patti,mutta voi olla myös yleinen ihokasvain, 1- 2 viikkoo menee tuloksissa.
Antibioottitippoja & voide,maksoi 40€,tilille jäi 17€,mulle jäi 9€ tilille.
Kelalle laitoin päivärahahakemuksen Perjantaina mut on vieläkin käsiteltävänä eli menee varmaan ke tai to ennen ku saa rahaa.
No ei hätää,säästötillillä on,mutta käyttää vain jos on pakko,niitä tarviaa sit käsileik. jälkeen.
Semmosta nyt tännään. :unsure:

Ikävää!

Siis patit ja kasvaimet ja se ettei oo rahaa. *halaus*

Voi voi.. nyt mä käänsin huomion itseeni pois teistä. Mullapa menee kaikkein huonoiten. Viittaan ison puolen viestiin.
Ai kauhea! :ROFLMAO:

Mä aioin seuraavaksi kertoa että palautin tölkkejä saadakseni parikymppiä tilille jotta voin maksaa laskun mutta se ei nyt vissiin olekaan fiksua.

Kyl nyt jotakuta taas korpeaa ihan suotta! Ihmehyypioi noi harmaat.

Silloin kun teini ei ole kotona niin en tarvitse ruokaa. Saan viikonlopuksi ruokaa.
Hei, ei se nyt ihan noinkaan saa ja voi mennä:unsure:.. On sun pidettävä huoli itestäs silloinkin kun oot yksin siellä, ilman teiniä siis, ja pikkusen paremminkin. Vaikka tiukkaa onkin niin kyllä pitää olla jotain syötävää...tyhjä nälkäinen maha kun ei ilahduta eikä silloin jaksakaan mitään...

Hei, ei se nyt ihan noinkaan saa ja voi mennä:unsure:.. On sun pidettävä huoli itestäs silloinkin kun oot yksin siellä, ilman teiniä siis, ja pikkusen paremminkin. Vaikka tiukkaa onkin niin kyllä pitää olla jotain syötävää...tyhjä nälkäinen maha kun ei ilahduta eikä silloin jaksakaan mitään...
Riittää kun jaksan olla töissä. Mulla ei ole niin väliä.

Riittää kun jaksan olla töissä. Mulla ei ole niin väliä.
Väärin! Niin väärin!

Sä et jaksa olla töissä jos et huolehdi itestäsi ja perustarpeistasi, joihin sattuu kuulumaan myös syöminen. Ja kenenkä luo sun teinises sitten tulee kun ootkin uupunut töissäsi...tuskin haluat häntä huolestuttaa..

Kamoon nyt, nainen! Ei noin saa aatella ja tiiät sen itekin. Sä oot tärkeä monelle ihmiselle joten tommoset "...ei mulla oo niin väliä.."- mussutukset nyt pois mielestä ja leuka ylös! Asiat järjestyy aina!:)*halaaruttaa*

Väärin! Niin väärin!

Sä et jaksa olla töissä jos et huolehdi itestäsi ja perustarpeistasi, joihin sattuu kuulumaan myös syöminen. Ja kenenkä luo sun teinises sitten tulee kun ootkin uupunut töissäsi...tuskin haluat häntä huolestuttaa..

Kamoon nyt, nainen! Ei noin saa aatella ja tiiät sen itekin. Sä oot tärkeä monelle ihmiselle joten tommoset "...ei mulla oo niin väliä.."- mussutukset nyt pois mielestä ja leuka ylös! Asiat järjestyy aina!:)*halaaruttaa*
Mä olen nyt osa-aikasairaslomalla. Teen vain 4h päiviä. :)

Yhteistyössä