Ei tässä nytkyllä murinat auta.Nytkyllä murahan *murahtaa* mur..
Jos en väärin muista niin Lunatic pitää telkkarin kaukosäädintä vielä kummallisemmassa paikassa.Pidät siis kännykkää suolessa, erikoista etten sanoisi
Auts toivottavasti kipu helpottuu pian.Iltaa
maanantai -
työpäivä -
mies on vasta myöhään kotona -
lonkkaa särkee, tein lumityöt -
nyt kahvia ja söin kolme runebergin torttua
Meinasin tulla kirjottamaan että ei kannikoitten väli suolta voita, mutta sitten muistin että ne oli karvaiset...ne Lunan kannikat.Jos en väärin muista niin Lunatic pitää telkkarin kaukosäädintä vielä kummallisemmassa paikassa.
MurunenKännykät!!!
Ihan #!*!%/!@!#%%!@!#* suolesta...
Mä lähden tekeen savumerkkejä eli ajattelemaan lämpimästi jotta jossain kohtaan juolahtais hajatelmanpoikanen himavalon tykö kotiutumisesta....onnee mulle vaan!
On tää elämä nyt yhtä ihme vuoristorataa ja ihmettäkummaa ja...
Pidä huoli itestäsi
Meinasin tulla kirjottamaan että ei kannikoitten väli suolta voita, mutta sitten muistin että ne oli karvaiset...ne Lunan kannikat.
Jopas nyt ollaan niin metropolitalaisia.Kahvia lidlin italiaispaahto
Voi kukkanen sun kanssa. Luulekko että mä käyn koko ajan jossakin hoidossa?Fantzu, hei Fantzu!
Voisitko katella mulle hellun, ku sinulla on jo niitä kavereita, jouden luona käyt hoidossa.
Voitko?
No jos olen sitten ymmärtänyt väärin.Voi kukkanen sun kanssa. Luulekko että mä käyn koko ajan jossakin hoidossa?
Mä voin hoidella sut.No jos olen sitten ymmärtänyt väärin.
Luuletko, että mullekin jää hoidettavaa?
Sinähän käyt älä viitisi huijata toistaVoi kukkanen sun kanssa. Luulekko että mä käyn koko ajan jossakin hoidossa?
Minkä laadun hoitomenetelmiä käytät?Mä voin hoidella sut.
Mene nyt eteenpäin ja unihda fantzsu löydät paremmankin aivan varmasti ajattele miten se suihkuttele nuoren rakastajansa kanssaFantzu, hei Fantzu!
Voisitko katella mulle hellun, ku sinulla on jo niitä kavereita, jouden luona käyt hoidossa.
Voitko?
Ai sä luulet että kaikki mun kaverit ovat vain sellaisia.Sinähän käyt älä viitisi huijata toista
Luuletko, että Fantzu narraa mua?Sinähän käyt älä viitisi huijata toista
Riippuu vaivasta.Minkä laadun hoitomenetelmiä käytät?