The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin ja päivää kettinkiin.

Olin taas tänään päihdelääkärin juttusilla.
On kieltämättä outo tunne kun lääkäri kyselee minulta, että miten mua pitäis hoitaa?
Ei hammaslääkärikään kysy, että mitä hammasta pitää porata ja jos kysyy niin karkaan tuolista salamannopeasti.

Mut hyvä juttu on se, että toi naltrexoni tuntuu toimivan. En ole oluitani laskenut, mutta tossa lauantaina kun lähdin saunailtaan niin hämmästyin, että miten mulla voi olla vielä näin paljon rahaa tilillä? Eli en ole ehtinyt juomaan tiliä kuiviin!

Toinen juttu on se, että saunailtaan lähtiessä ostin lauantaina yhden askin röökiä. Siitä on vieläkin muutama rööki jäljellä vaikka eilen piipahdin nurkkabaarissakin. Siis kolme päivää kestävä aski minulla, joka keuhkokuumeessakin poltti askin päivässä ja juodessa saattaa mennä kolme.

Jos tämä tahti jatkuu niin saatan vielä muuttua takaisin ihmiseksi.
Dodiii(y)!
Aistinkos mää vai aistinkos mää että sielläpäs ollaan ikäänkuin havahduttu heräilemään ja ottamaan ryhtiliikettä ihan omasta vapaasta tahdosta ja halusta:)? Tämähän vain tarkoittaa sitä, että Aksunen armas kippura varvas...sanoksmää vai....turskattinen mahtiveikkonen, sä otat hyvää otetta elämästä(y)!

Ja heiii! Hyvähän se on että lääkäri kyselee sulta että mites lähdetään hoitamaan tilannetta eteenpäin. Eli - ootko tosissas ja mitä olet valmis tekemään asian eteen.

Ei muuta kuin - no nyt mää sanon sen :rolleyes: - värejä kohti! Värejä kohti AaKoo:love:!

@ak, älä ota turhia huolia itsestäsi.
Tiedät ihan hyvin, että vaikeuksien ja epäkohtien hoitaminen kuuluu muille ihmisille.
Sun jälleen ihmiseksi tuleminen on jonkun toisen velvollisuus.
Sanotaanko näin, että että en mä oikein luota hammaslääkäriin joka kysyy, että mitä hammasta pitäis porata?
Mä voin lääkärille reilusti kertoa, että missä mennään mut kyllä se on lääkäri joka hoidosta päättää enkä minä.

Itse asiassa sain päihdehoitajalta jopa kehuja. Kerrankin asiakas joka ei selittele, vähättele tai kiistä ongelmaa, eikä pyri katkolle päästäkseen takaisin juomakuntoon. Niinku että asioista voidaan puhua niiden oikeilla nimillä.

Niin ja päivää kettinkiin.

Olin taas tänään päihdelääkärin juttusilla.
On kieltämättä outo tunne kun lääkäri kyselee minulta, että miten mua pitäis hoitaa?
Ei hammaslääkärikään kysy, että mitä hammasta pitää porata ja jos kysyy niin karkaan tuolista salamannopeasti.

Mut hyvä juttu on se, että toi naltrexoni tuntuu toimivan. En ole oluitani laskenut, mutta tossa lauantaina kun lähdin saunailtaan niin hämmästyin, että miten mulla voi olla vielä näin paljon rahaa tilillä? Eli en ole ehtinyt juomaan tiliä kuiviin!

Toinen juttu on se, että saunailtaan lähtiessä ostin lauantaina yhden askin röökiä. Siitä on vieläkin muutama rööki jäljellä vaikka eilen piipahdin nurkkabaarissakin. Siis kolme päivää kestävä aski minulla, joka keuhkokuumeessakin poltti askin päivässä ja juodessa saattaa mennä kolme.

Jos tämä tahti jatkuu niin saatan vielä muuttua takaisin ihmiseksi.
Tsemppiä (y):)

En etes oo täällä päinkään:notworthy:
...kun meditoin eli jurputan ja jupisen ja tuhisen ja mutisen itteni nyt jonnekin tuuttiin:unsure::notworthy:

Uus viikko - jees(y)
Maanantai - njoo, ihan ookoo:)
Ipanapaset - :love:
Mä - *syvä huokaus*

Se tunnefiilis kun edelleenkään ei pääkkönen kapasiteetissaan riitä ja toi toinenkaan osasto mitään auta.... Kyllä sitä on vaan ihmisenä niin keskeneräinen. Ja varsinkin äitinä.

Ihan raakile.

No, ehkä mä joskus jotain osaan:unsure:...kun tarpeeks harjottelen:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
En etes oo täällä päinkään:notworthy:
...kun meditoin eli jurputan ja jupisen ja tuhisen ja mutisen itteni nyt jonnekin tuuttiin:unsure::notworthy:

Uus viikko - jees(y)
Maanantai - njoo, ihan ookoo:)
Ipanapaset - :love:
Mä - *syvä huokaus*

Se tunnefiilis kun edelleenkään ei pääkkönen kapasiteetissaan riitä ja toi toinenkaan osasto mitään auta.... Kyllä sitä on vaan ihmisenä niin keskeneräinen. Ja varsinkin äitinä.

Ihan raakile.

No, ehkä mä joskus jotain osaan:unsure:...kun tarpeeks harjottelen:barefoot:
Sinulla on suuri ja lämmin sydän.
Se on hyvä lähtökohta mihin tahansa.
Ja sitä ominaisuutta on hirmuisen vaikea harjoitella.

Kananmunat kyllä oppii paistamaan oikein kun Ellua asiasta jaksan tarpeeksi muistuttaa.

Sinulla on jotain sellaista jota ei saa rahalla eikä harjoittelulla. Et oikeastaan pysty tekemään mitään pahasti väärin. Usko pois.

Kännykät:mad:!!!
Ihan #!*!%/!@!#%%!@!#*:notworthy: suolesta...

Mä lähden tekeen savumerkkejä eli ajattelemaan lämpimästi:love: jotta jossain kohtaan juolahtais hajatelmanpoikanen himavalon tykö kotiutumisesta:rolleyes::D....onnee mulle vaan:D(y)!

On tää elämä nyt yhtä ihme vuoristorataa ja ihmettäkummaa ja...:love:

Pidä huoli itestäsi :):love:

Sinulla on suuri ja lämmin sydän.
Se on hyvä lähtökohta mihin tahansa.
Ja sitä ominaisuutta on hirmuisen vaikea harjoitella.

Kananmunat kyllä oppii paistamaan oikein kun Ellua asiasta jaksan tarpeeksi muistuttaa.

Sinulla on jotain sellaista jota ei saa rahalla eikä harjoittelulla. Et oikeastaan pysty tekemään mitään pahasti väärin. Usko pois.
No höh nyt sun kanssa:oops:...kiitos:)

Kännykät:mad:!!!
Ihan #!*!%/!@!#%%!@!#*:notworthy: suolesta...

Mä lähden tekeen savumerkkejä eli ajattelemaan lämpimästi:love: jotta jossain kohtaan juolahtais hajatelmanpoikanen himavalon tykö kotiutumisesta:rolleyes::D....onnee mulle vaan:D(y)!

On tää elämä nyt yhtä ihme vuoristorataa ja ihmettäkummaa ja...:love:

Pidä huoli itestäsi :):love:
Pidät siis kännykkää suolessa, erikoista etten sanoisi :eek::unsure:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä