The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tammikuussa kun kävin lääkärissä niistä työkykyjutuista,niin kerroin lääkärille noist kohtauksista. Epäili että eikä astmakohtaus ole,voisi olla uneapleaa tai paremmin ehkä joku äänihuulien lukkiutuminen kyseessä.
Mutta eipä tuo sitten lähettänyt kuitenkaab mihinkään tutkimuksiin.
Niiiiiiiiin nykymeininkiä!

Ite pitäisi kaikki osata, tutkia ja keksiä.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Onks sun allergia muuten miten paha ?
Ensimmäiset, siis pähkinä, paju ja leppä pahimmat, ilman zyrteciä saisin raahata nenälinapakettia koko ajan mukana. Ja riippuu vähän kesästä, joskus kaikki oireet katoavat zyrtecillä, joskus on otettaca flixonase-sumutin avuksi ja jopa silmätippoja. Mutta lääkkeillä saan kyllä oireet katoamaan että sinänsä ei ole paha.

Sit taas ristiallergiat, olen mäkin melkein tukehtunut kun kerran saksassa siitepölyäaikaan oli ihan pakko syödä herkullisen mehevä persikka vaikka tiesin ettei siitä hyvää seuraa. Tai no siis, melkein ja melkein, en edes lääkäriin saakka päätynyt, tuntui vaan pari tuntia tosi kurjalta.

Ensimmäiset, siis pähkinä, paju ja leppä pahimmat, ilman zyrteciä saisin raahata nenälinapakettia koko ajan mukana. Ja riippuu vähän kesästä, joskus kaikki oireet katoavat zyrtecillä, joskus on otettaca flixonase-sumutin avuksi ja jopa silmätippoja. Mutta lääkkeillä saan kyllä oireet katoamaan että sinänsä ei ole paha.

Sit taas ristiallergiat, olen mäkin melkein tukehtunut kun kerran saksassa siitepölyäaikaan oli ihan pakko syödä herkullisen mehevä persikka vaikka tiesin ettei siitä hyvää seuraa. Tai no siis, melkein ja melkein, en edes lääkäriin saakka päätynyt, tuntui vaan pari tuntia tosi kurjalta.
Aika kurjia oireita sulla. Noi ristiallergiat on inhottavia.
Keväisin tulee allergiaoireita.

:cautious:

Molemminpuolin paistettua munaa ja kahvia...täällä tulee lunta ja tsippadaijaa kaikille.
Munia pitää osata käsitellä oikein!
Ja vessapaperirulla laitetaan telineeseen paperi ylhäältä.
Näkkileipä voidellaan kolopuolelta koska leipä ny vaan voidellaan päältä eikä pohjasta.
Kun tehdään juustoleipä niin juusto on päällimmäinen päällyste.

Annan sinulle kohta piiskaa pyllylle jos jatkat tommoisia rienauksia, että munat paistetaan molemmin puolin. Ajatuskin puistattaa.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Munia pitää osata käsitellä oikein!
Ja vessapaperirulla laitetaan telineeseen paperi ylhäältä.
Näkkileipä voidellaan kolopuolelta koska leipä ny vaan voidellaan päältä eikä pohjasta.
Kun tehdään juustoleipä niin juusto on päällimmäinen päällyste.

Annan sinulle kohta piiskaa pyllylle jos jatkat tommoisia rienauksia, että munat paistetaan molemmin puolin. Ajatuskin puistattaa.
Mä oon siinä mielessä hankala pakkaus, että saattaisin potkasta nivusiin jos minuu räpsittäis pepulle piiskalla.:cautious:

Niin ja päivää kettinkiin.

Olin taas tänään päihdelääkärin juttusilla.
On kieltämättä outo tunne kun lääkäri kyselee minulta, että miten mua pitäis hoitaa?
Ei hammaslääkärikään kysy, että mitä hammasta pitää porata ja jos kysyy niin karkaan tuolista salamannopeasti.

Mut hyvä juttu on se, että toi naltrexoni tuntuu toimivan. En ole oluitani laskenut, mutta tossa lauantaina kun lähdin saunailtaan niin hämmästyin, että miten mulla voi olla vielä näin paljon rahaa tilillä? Eli en ole ehtinyt juomaan tiliä kuiviin!

Toinen juttu on se, että saunailtaan lähtiessä ostin lauantaina yhden askin röökiä. Siitä on vieläkin muutama rööki jäljellä vaikka eilen piipahdin nurkkabaarissakin. Siis kolme päivää kestävä aski minulla, joka keuhkokuumeessakin poltti askin päivässä ja juodessa saattaa mennä kolme.

Jos tämä tahti jatkuu niin saatan vielä muuttua takaisin ihmiseksi.

Niin ja päivää kettinkiin.

Olin taas tänään päihdelääkärin juttusilla.
On kieltämättä outo tunne kun lääkäri kyselee minulta, että miten mua pitäis hoitaa?
Ei hammaslääkärikään kysy, että mitä hammasta pitää porata ja jos kysyy niin karkaan tuolista salamannopeasti.

Mut hyvä juttu on se, että toi naltrexoni tuntuu toimivan. En ole oluitani laskenut, mutta tossa lauantaina kun lähdin saunailtaan niin hämmästyin, että miten mulla voi olla vielä näin paljon rahaa tilillä? Eli en ole ehtinyt juomaan tiliä kuiviin!

Toinen juttu on se, että saunailtaan lähtiessä ostin lauantaina yhden askin röökiä. Siitä on vieläkin muutama rööki jäljellä vaikka eilen piipahdin nurkkabaarissakin. Siis kolme päivää kestävä aski minulla, joka keuhkokuumeessakin poltti askin päivässä ja juodessa saattaa mennä kolme.

Jos tämä tahti jatkuu niin saatan vielä muuttua takaisin ihmiseksi.

Onko noissa pilsuissa jotain haittavaikutuksia? Maksa-arvot vissiin piti tuktia mutta entä muuta?

Kun mä en nyt vaan jaksaisi!

Talvi on kelinä siedettävä mutta ukolla palaa päreet tohon lapseen -tai kenties ylipäätään siihen että täällä on lapsi koko ajan. Ja koska se on äreä niin muakin alkaa vituttaa. Ja joo, onhan toi oikeasti rasittava pikkuotus!

Kesä= se menee takaisin kotiinsa ja millä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin rauhallista. :love:

vierailija
@ak, älä ota turhia huolia itsestäsi.
Tiedät ihan hyvin, että vaikeuksien ja epäkohtien hoitaminen kuuluu muille ihmisille.
Sun jälleen ihmiseksi tuleminen on jonkun toisen velvollisuus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä