Moi kaikille! :)

vierailija
Niin julmia kommentteja muista ihmisistä tällä Lissulla, että vaikea tuntea sääliä häntä kohtaan. Mutta silti tunnen. Koska kaikesta mitä vuosien aikana olen tältä palstalta lukenut, olen tullut siihen päätelmään että kyseessä on äärimmäisen epätasapainoinen ihminen.

Näin täällä.:coffee: Epekin kanssa en oo lirkutellu! Kiva ukko on mutta varattu yhelle ihkulle naiselle. Jostakin kelkkareissusta joskus epekin kanssa höpättiin mutta se ei olis ollu mikään fwb juttu!
Kelekalla ajaminen on vaan niin mukavaa, siinä jää heleposti akakki toiseksi.
Hyvä kun nyt asiat ookoo?
Naisille kaikille niin ei miestä voi muuttaa, mies voi sen ite tehä mutta ei muut. Ei ees jos nalakutetaan tai kaikkein vähiten silloin. Katelkaa semmonen mies jota ei tartte "muuttaa" teijän mielestä.
Vastailin kaikkiin viesteihin mitä täälä oli tullu

vierailija
Kelekalla ajaminen on vaan niin mukavaa, siinä jää heleposti akakki toiseksi.
Hyvä kun nyt asiat ookoo?
Naisille kaikille niin ei miestä voi muuttaa, mies voi sen ite tehä mutta ei muut. Ei ees jos nalakutetaan tai kaikkein vähiten silloin. Katelkaa semmonen mies jota ei tartte "muuttaa" teijän mielestä.
Vastailin kaikkiin viesteihin mitä täälä oli tullu
Tää on se ikuinen harhaluulo toisen muutamisesta. Etenkin naisilla joka myyttinen halu todistaa oma erinomaisuutensa sillä, että se heidän säkenöivyys muuttaa miehen.

Mutta kyllä moni mies voi muuttua ja muuttukin. Mutta se tulee itsestä sisältä. Toki sitten sen elinkumppanin tukeminen jne. voi auttaa paljon.

Lispetti on kiva likka.
Ei mun tartte olla hänen kanssaan samaa mieltä joka saakelin asiasta ja usein ollaan eri mieltä.
Entäs sitten?
Kusipää olisin jos hänelle pahaa toivoisin.

Mulla on varaa sanoa koska tahansa kenelle tahansa "turpa kiinni" tai "lälläspyy, mitäs läksit?"
Mutta mulla on myös varaa olla lyömättä lyötyä.
Onko sulla?

vierailija
Lispetti on kiva likka.
Ei mun tartte olla hänen kanssaan samaa mieltä joka saakelin asiasta ja usein ollaan eri mieltä.
Entäs sitten?

Mulla on varaa sanoa koska tahansa kenelle tahansa "turpa kiinni" tai "lälläspyy, mitäs läksit?"
Onko sulla?
Ajattelikohan lipsutin samalla tavoin samaan aikaan kun puukotti erästä ketjulaista viime vuonna selkään?:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

vierailija
Lispetti on kiva likka.
Entäs sitten?

Onko sulla?
Likka? Hitusen halventavaa likotella keski-ikäisiä kypsiä naisia?

Yhteistyössä