E
emmentaali
Vieras
Mä olen miettinyt tätä ja aatellut niin monta kertaa että mistä teitä ihania ihmisiä sieltä löytyykin<3 itselläni oli jossain vaiheessa todella paha olo ja vaikeaa, silloin kuin elämäni hajosi käsiini ja kaikki ystäväni hävisivät eivätkä välittäneet. Silloin kirjotin ensimmäistä kertaa tänne palstalle ja purin pahaa oloani. Sain teiltä ensimmäistä kertaan pitkään aikaan kauniita,lohduttavia ja tsemppaavia sanoja. Se siis oikeasti auttoi minua jatkamaan silloin surkeaa elämääni hiukan onnellisempana eteenpäin. Ihana kun löytyy oikeasti sellaisia ihmisiä jotka jaksavat hetken päivästään käyttää siihen että vastaa toisen murheisiin ja auttaa ja lohduttaa. Itse en tiedä olisinko jaksanut uskoa elmääni ilman sitä pientä kannustusta että kaikki voi olla vielä hyvin. Mutta kiitos teille kaikille ihanille, voitte tehdä toisen päivästä ja elämästä hiukan paremman pienillä sanoilla!<3