MOI VAAN KAIKILLE PITKÄSTÄ AIKAA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ROLLOLAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ROLLOLAINEN

Vieras
Kotipalveluavustaja koulutus on pien päätöksessä ( enää on jäljellä reilut pari kuukautta) Sitten toivottavasti pääsisin töihin.
Minusta nuo ikäihmiset vaan on niin ihania ja kun harjoittelupaikkani on pieni palvelukoti jossa voidaan OIKEASTI ottaa ikäihmiset huomioon, niin tunnen olevani oikeassa paikassa.

Kunhan jonkun aikaa saaa töitä tehdä niin toivoisin pääseväni geronomi opintoihin. Se vaan on just sitä mitä tahsdn =)
Vaikka oliisn vasta 50v kun valmistun niin silti se ei ole myöhäi
stä. kun jostain tykkä se kananttaa toteuttaa. Aiheesta poiketen niin tekee yks mun tuttu mummokin on yli 70v ja lähti simerokkiin


Hyvää loppukesää kaikille =)
 

Similar threads

Yhteistyössä