S
Satu
Vieras
Enpä ole täällä tainnut kuukauteen vierailla, mutta ajattelin tulla ihan kertomaan että olette mahtavia tyyppejä. Meidän neiti on nyt 3,5kk ja hän tosiaan oon maailmaan ihanin! Vaikkakin raskausaikana kaikki meni päin *** ja masensi ja ahdisti ja pikkuisen kanssa alku oli toooodella hankala niin täällä sai aina sanoa suoraan miltä tuntui ja ihania ja kannustavia vastauksia sain paljon (joskus hieman asiattomiakin oli kyllä joukossa..) Mutta en enää vihaa lastani enkä itseäni enkä meidän elämää, taisi ne raskaushormonit olla vaan mulle hieman liikaa.. Tyttö on oikeesti maailman suoloisin ja ihanin ja oon nyt varma että musta tulee hyvä äiti koska rakastan tuota pikkuista enemmän kukaan koskaan mitään on rakastanut ja olen sille varmasti paras äiti!
Kiitos kaikille jotka jaksoi mua kannatella ja kannustaa eteenpäin, ootte ihania ihmisiä ja varmasti myös maailman parhaita äitejä omille lapsillenne! Kiitos!
Kiitos kaikille jotka jaksoi mua kannatella ja kannustaa eteenpäin, ootte ihania ihmisiä ja varmasti myös maailman parhaita äitejä omille lapsillenne! Kiitos!