Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei tosiaankaan ollut. sivusta

Moi - minulta vain
tunnisteelliset.
*Ei randoja
one_linereita.
Avautumiset ovat
teinistä 35 ikään
nuoria aikuisia,
mitä nyt kesäöissä
uusia energioita
avautumassa täällä
on näkynyt. Me
40 plussat middle
aged 'tervaskannot'
olemme olleet
vähemmistönä.
[tietyt tutut, aina
kilttejä kirjoittavat
lämminsydämiset
symppikset, kuten
Mangusti,
itämurremies jne].

Vauvallahan on
sellainen
'tylsät kuulumiset'
-otsikko, lienette
bonganneet.
Sinne voisitte laitella
arkisia spontaaneja
ajatelmia/hajatelmia
ma-su 07-23 välillä.

Se on lanka, jota en
koskaan käytä,
muutaman kerran
kauan sitten viimeksi
siellä kirjoittanut.
Mutta ihan kiva,
neutraali; ei sitä samaa
muun Vauvan im-
kehotus/pédari- ym.
epäasiallista,
epäkunnioittavaa
riitaporetta viihteenä/
jatkuvana syöttönä.
Tuossa ketjussa
pidetään yllä
fiksuja käytöstapoja.

Jengi droppaa
siellä
arkikuulumisissa
ihan kaikkea aasta
ööhön, jopa
terveysteemaisia.

Huom. En tuputa,
just saying.
[Voittehan perustaa
junnumpien oman,
jos 50+ ik. heitot
aiheuttaa óksun
kurkkuun ja tuntuu
liian tädiltä-sedältä].

Pirteää perskaa.
..
Kaivattuni, rakas.
Olet aina
sydämessäni. Sen
jokaisella lyönnillä.
Telepatia on ollut
supervahvana
meidän kahden välillä
jo vuosia. (⁠/⁠^⁠-⁠^⁠(⁠^⁠ ⁠^⁠*⁠)⁠/
Ollaan molemmat
söpiksiäkin. Ootko
muuten yhä
hoikka ja tikki?
Sopiiko kysyä?
Vai ovatko vuodet
tuoneet ekstraa
'poikamaiseen'
olemukseesi?

Muistan, miten
yläasteen/
(nyk. yläkoulun)
aikainen
liksamaikkamme
totesi, että hoikkuus
on aikuisena paljon
vaikeampaa.
'Kymmenen elinvuotta
tuo yleensä kymmenen
lisäkiloa', hän totesi.
'40 veenä +20kg lisää
elomassaa versus
abivuoden kepeät
mittarilukemat
on normaalia,
hän vielä lisäsi.
×
 

Yhteistyössä