Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei tosiaankaan ollut. sivusta

Moi - minulta vain
tunnisteelliset.
*Ei randoja
one_linereita.
Avautumiset ovat
teinistä 35 ikään
nuoria aikuisia,
mitä nyt kesäöissä
uusia energioita
avautumassa täällä
on näkynyt. Me
40 plussat middle
aged 'tervaskannot'
olemme olleet
vähemmistönä.
[tietyt tutut, aina
kilttejä kirjoittavat
lämminsydämiset
symppikset, kuten
Mangusti,
itämurremies jne].

Vauvallahan on
sellainen
'tylsät kuulumiset'
-otsikko, lienette
bonganneet.
Sinne voisitte laitella
arkisia spontaaneja
ajatelmia/hajatelmia
ma-su 07-23 välillä.

Se on lanka, jota en
koskaan käytä,
muutaman kerran
kauan sitten viimeksi
siellä kirjoittanut.
Mutta ihan kiva,
neutraali; ei sitä samaa
muun Vauvan im-
kehotus/pédari- ym.
epäasiallista,
epäkunnioittavaa
riitaporetta viihteenä/
jatkuvana syöttönä.
Tuossa ketjussa
pidetään yllä
fiksuja käytöstapoja.

Jengi droppaa
siellä
arkikuulumisissa
ihan kaikkea aasta
ööhön, jopa
terveysteemaisia.

Huom. En tuputa,
just saying.
[Voittehan perustaa
junnumpien oman,
jos 50+ ik. heitot
aiheuttaa óksun
kurkkuun ja tuntuu
liian tädiltä-sedältä].

Pirteää perskaa.
..
Kaivattuni, rakas.
Olet aina
sydämessäni. Sen
jokaisella lyönnillä.
Telepatia on ollut
supervahvana
meidän kahden välillä
jo vuosia. (⁠/⁠^⁠-⁠^⁠(⁠^⁠ ⁠^⁠*⁠)⁠/
Ollaan molemmat
söpiksiäkin. Ootko
muuten yhä
hoikka ja tikki?
Sopiiko kysyä?
Vai ovatko vuodet
tuoneet ekstraa
'poikamaiseen'
olemukseesi?

Muistan, miten
yläasteen/
(nyk. yläkoulun)
aikainen
liksamaikkamme
totesi, että hoikkuus
on aikuisena paljon
vaikeampaa.
'Kymmenen elinvuotta
tuo yleensä kymmenen
lisäkiloa', hän totesi.
'40 veenä +20kg lisää
elomassaa versus
abivuoden kepeät
mittarilukemat
on normaalia,
hän vielä lisäsi.
×
 
Jos täällä mitään kertoo niin kohta joku tunnistaa, ymmärtää väärin ja tekee sen ilmoituksen ja on hoitajat ja poliisit viemässä hoitoon. 😒

Älä nyt liioittele.
Modifioi tekstisi
vähemmän
dramaattisesti,
niin kukaan ei
suotta ylihuolestu.
Kannattaa harkita,
mitä jakaa.

Sûisidaalisia ajatuksia
on jokaisella nuorella
ohimennen. Näin olen
lukenut ja kuullut.
Tunteiden regulointitaito
ja aivot ylipäätään
ovat valmiit vasta
n. 30 vuoden iässä.

Sitä ennen koemme
tunneskaalan koko kirjon
tunteet potensoituna
verrattuna 40+ ikäisten
maadoittuneeseen,
tasaisempaan
tunneilmaisuun.

Im-mietteitään
ei kannata someen liialti
infota, vaan pitää omana
tietona & perheen parissa.
Jos ne yhä vain jatkuvat,
tulee ottaa yhteys
kriisiapuun kiireesti.

On eri asia olla pitkälle
edenneen muistisairauden
(ei enää muista nimeään
tai tunnista lapsiaan) tai
laajalti metastoituneen
aggresyövän kanssa
kamppaileva
kipukroonikko jo korkeassa
iässä + tässä kohtaa ehkä
omata éutanasia-
toiveita hoivalaitoksenkin
kustantaessa
5500-8000 e/kuussa
kuin nuori, jolla koko elämä
siintää horisontissa.

E
 
Moi - minulta vain
tunnisteelliset.
*Ei randoja
one_linereita.
Avautumiset ovat
teinistä 35 ikään
nuoria aikuisia,
mitä nyt kesäöissä
uusia energioita
avautumassa täällä
on näkynyt. Me
40 plussat middle
aged 'tervaskannot'
olemme olleet
vähemmistönä.
[tietyt tutut, aina
kilttejä kirjoittavat
lämminsydämiset
symppikset, kuten
Mangusti,
itämurremies jne].

Vauvallahan on
sellainen
'tylsät kuulumiset'
-otsikko, lienette
bonganneet.
Sinne voisitte laitella
arkisia spontaaneja
ajatelmia/hajatelmia
ma-su 07-23 välillä.

Se on lanka, jota en
koskaan käytä,
muutaman kerran
kauan sitten viimeksi
siellä kirjoittanut.
Mutta ihan kiva,
neutraali; ei sitä samaa
muun Vauvan im-
kehotus/pédari- ym.
epäasiallista,
epäkunnioittavaa
riitaporetta viihteenä/
jatkuvana syöttönä.
Tuossa ketjussa
pidetään yllä
fiksuja käytöstapoja.

Jengi droppaa
siellä
arkikuulumisissa
ihan kaikkea aasta
ööhön, jopa
terveysteemaisia.

Huom. En tuputa,
just saying.
[Voittehan perustaa
junnumpien oman,
jos 50+ ik. heitot
aiheuttaa óksun
kurkkuun ja tuntuu
liian tädiltä-sedältä].

Pirteää perskaa.
..
Kaivattuni, rakas.
Olet aina
sydämessäni. Sen
jokaisella lyönnillä.
Telepatia on ollut
supervahvana
meidän kahden välillä
jo vuosia. (⁠/⁠^⁠-⁠^⁠(⁠^⁠ ⁠^⁠*⁠)⁠/
Ollaan molemmat
söpiksiäkin. Ootko
muuten yhä
hoikka ja tikki?
Sopiiko kysyä?
Vai ovatko vuodet
tuoneet ekstraa
'poikamaiseen'
olemukseesi?

Muistan, miten
yläasteen/
(nyk. yläkoulun)
aikainen
liksamaikkamme
totesi, että hoikkuus
on aikuisena paljon
vaikeampaa.
'Kymmenen elinvuotta
tuo yleensä kymmenen
lisäkiloa', hän totesi.
'40 veenä +20kg lisää
elomassaa versus
abivuoden kepeät
mittarilukemat
on normaalia,
hän vielä lisäsi.
×

En minä sellaisia tarkoittanut, vaan muita juttuja, kuten unta. Joku halusi tehdä ilmoituksen toisesta henkilöstä, koska epäili, että tämä ei nuku.
 
Älä nyt liioittele.
Modifioi tekstisi
vähemmän
dramaattisesti,
niin kukaan ei
suotta ylihuolestu.
Kannattaa harkita,
mitä jakaa.

Sûisidaalisia ajatuksia
on jokaisella nuorella
ohimennen. Näin olen
lukenut ja kuullut.
Tunteiden regulointitaito
ja aivot ylipäätään
ovat valmiit vasta
n. 30 vuoden iässä.

Sitä ennen koemme
tunneskaalan koko kirjon
tunteet potensoituna
verrattuna 40+ ikäisten
maadoittuneeseen,
tasaisempaan
tunneilmaisuun.

Im-mietteitään
ei kannata someen liialti
infota, vaan pitää omana
tietona & perheen parissa.
Jos ne yhä vain jatkuvat,
tulee ottaa yhteys
kriisiapuun kiireesti.

On eri asia olla pitkälle
edenneen muistisairauden
(ei enää muista nimeään
tai tunnista lapsiaan) tai
laajalti metastoituneen
aggresyövän kanssa
kamppaileva
kipukroonikko jo korkeassa
iässä + tässä kohtaa ehkä
omata éutanasia-
toiveita hoivalaitoksenkin
kustantaessa
5500-8000 e/kuussa
kuin nuori, jolla koko elämä
siintää horisontissa.

E

Tähän piti vastata, että ei ole itsetuhoisia ajatuksia, mutta he huolestuivat unensaannista, josta ei tarvitse olla huolissaan.
 
Mä nukun 2-4 h, riippuu.
Talon tapahtumiin
yhä uudelleen
palaavat painajaisunet
ovat Savossa olleet
unimaailmani pilaajana.

Pyrin paikkakunnalta
'turvallisempiin vesiin'
päästyäni nukkumaan
5-7 h per vuorokausi.
Aion tähän tietoisesti
pyrkiä 7 vrk/vko.
Luon makuuhuoneestani
älylaitevapaan
harmonian keitaan.

Nuo klipit ei minulta,
btw.
Monet urbaaniaikuiset
nukkuvat vain 2-4 h/vrk.
Ihan normaalia nykyään
hektisessä, tauotta
sykkivässä maailmassa.

Kuulostaa varmaan
hurjan vähältä, mutta
nuorena nukumme
tunteja enemmän,
koska luonto on
määrännyt niin,
että kaikki kasvu
ja kehitys/kudosten
uusiutuminen/
palautuminen
tapahtuu öisin
tiettyyn kellonaikaan.

Mä muistan
tarvinneeni 8-9 h
aina 30 ikään saakka.
Joskus nukuin 10 h
sunnuntai-aamuisin.
Se oli taivas minulle
20-vuotiaana.

E
 

Yhteistyössä