K
kyllästynyt
Vieras
Tuli vain taas huomattua asia yhdestä toisesta ketjusta..
Suvaitsevaisia ollaan niin kauan kuin muut toimii samalla tavalla. Jos satut eroamaan jotenkin "normikäsityksestä" niin eipä sitä sitten enää suvaitakaan.
Mutta niinhän se menee.
Oma maailma on niin pieni ettei osata avata silmiä sille tosiasialle, että maailmassa on paljon kaikkea erilaista kuin se oma napa!
Nih. Nyt on sekin sitten sanottu. Ottaa vain päähän täällä palstalla tuollainen muka-olen-suvaitsevainen.
Ja nauran kyllä niille "tietäjille", jotka esittelevät asioita niin tosina ja faktoina, vaikkei oiekasti ole hajuakaan mistään, edes siitä omasta ajatuksesta. Hah. Sanon minä. Ja kiitos!
Suvaitsevaisia ollaan niin kauan kuin muut toimii samalla tavalla. Jos satut eroamaan jotenkin "normikäsityksestä" niin eipä sitä sitten enää suvaitakaan.
Mutta niinhän se menee.
Oma maailma on niin pieni ettei osata avata silmiä sille tosiasialle, että maailmassa on paljon kaikkea erilaista kuin se oma napa!
Nih. Nyt on sekin sitten sanottu. Ottaa vain päähän täällä palstalla tuollainen muka-olen-suvaitsevainen.
Ja nauran kyllä niille "tietäjille", jotka esittelevät asioita niin tosina ja faktoina, vaikkei oiekasti ole hajuakaan mistään, edes siitä omasta ajatuksesta. Hah. Sanon minä. Ja kiitos!