The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutt kyllähän tosi känni voi vaikuttaa ihmisen käytökseen, mä saatan kännissä lähennellä jopa naisia...siis en mitenkään kiinni käy mutta ehottelen kun en välttämättä hoksaa enää kuka siinä eessä ees on, siksi en juo itseäni känniin.

Enkä siis puolustele herra Hakkaraista, kusipäinen teko oli...mutta kyllä viina voi ihmisen käytökseen vaikuttaa.
Kyllähän se vaikuttaa. Mutta se ei oikeuta kourimaan ja hölmöilemään.
Mikään ei oikeuta.
Pikku pöhnä kyl välillä laittaa suun suureksi. Mut siin ei mitään pahaa ole kun pysyy sanojensa takana.
 
Kyllähän se vaikuttaa. Mutta se ei oikeuta kourimaan ja hölmöilemään.
Mikään ei oikeuta.
Pikku pöhnä kyl välillä laittaa suun suureksi. Mut siin ei mitään pahaa ole kun pysyy sanojensa takana.
Tuo on ihan totta ja Hakkarainen sietäis saaha sakinhivutukset ja kunnon pöllytykset ja pitkut takamukselle politiikasta.
 
Koska olet nykyään naistyttöystäväni, niin paheksun lähentelyitäsi muihin kohteisiin kuin kissaan, koiraan tai äitiisi.

Tottakait viina muuttaa ihmisen käytöstä! Se on sen tarkoitus.
Mut en mä ny kännipäissäni ala miettimään, et pitäiskö ryöstää pankki tai kidnapata englannin kuningatar? Puhumattakaan siitä, että mua alkais seksuaalisesti kiinnostamaan rättismäisesti jalkalamput tai pöytäliinat.

Maailmassa yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi jallua.
Mä olen mä ja sellaisena pysyn.
Koitas ny vaan totutella asiaan.
...että mitäs kummaa tämä nytkylläsitte o:cautious:?

Kyllä vaan tasan tarkkaan Ellunen saa jos ja kun siltä tuntuu ja lähentelytyttää niin mun likiviekkuseen tulla eikä siinä kyllä mitn lupia kysellä nikerta!:cautious: Katos kuules kun maa friiend :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä