Voit olla varma että sitte oltais molemmat...ööööö..eikäkö kyllä se oisin mä joka sätkittelis raajat levällänsä hangen syvyyksissä...mutta jos säkin haluut niin kaikin mokomin vaan!
Voit olla varma että sitte oltais molemmat...ööööö..eikäkö kyllä se oisin mä joka sätkittelis raajat levällänsä hangen syvyyksissä...mutta jos säkin haluut niin kaikin mokomin vaan!
Kauniita uniaMä olen kyl niin sippi kuuden tunnin joululhjaostosten jälkeen etten jaksa mitään.
Kivat illat teille ihanille!
Riippuu ihan kuin paksu turkki sulla on...puudeliLumihanki ny ei ole lempipaikkojani mutta muutoin idea vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Kyllähän se vaikuttaa. Mutta se ei oikeuta kourimaan ja hölmöilemään.Mutt kyllähän tosi känni voi vaikuttaa ihmisen käytökseen, mä saatan kännissä lähennellä jopa naisia...siis en mitenkään kiinni käy mutta ehottelen kun en välttämättä hoksaa enää kuka siinä eessä ees on, siksi en juo itseäni känniin.
Enkä siis puolustele herra Hakkaraista, kusipäinen teko oli...mutta kyllä viina voi ihmisen käytökseen vaikuttaa.
Mitkä työkin? Kaisia ei tarvitse työtitellä vaikka ihana ihminen onki.Aha
Mutku ei voi tietää että mistä mirristä työki aina puhutte niin väkisinkin tää höpsö menee vipuun
Tuo on ihan totta ja Hakkarainen sietäis saaha sakinhivutukset ja kunnon pöllytykset ja pitkut takamukselle politiikasta.Kyllähän se vaikuttaa. Mutta se ei oikeuta kourimaan ja hölmöilemään.
Mikään ei oikeuta.
Pikku pöhnä kyl välillä laittaa suun suureksi. Mut siin ei mitään pahaa ole kun pysyy sanojensa takana.
Mä yritän kirjoittaa jatkossa tissi/t kun tarkoitan miun karvaisia tisuja
Ja kisu tai kattinen kun tarkoitan sua
miul ei oo karvoja tisuissa
...että mitäs kummaa tämä nytkylläsitte o?Koska olet nykyään naistyttöystäväni, niin paheksun lähentelyitäsi muihin kohteisiin kuin kissaan, koiraan tai äitiisi.
Tottakait viina muuttaa ihmisen käytöstä! Se on sen tarkoitus.
Mut en mä ny kännipäissäni ala miettimään, et pitäiskö ryöstää pankki tai kidnapata englannin kuningatar? Puhumattakaan siitä, että mua alkais seksuaalisesti kiinnostamaan rättismäisesti jalkalamput tai pöytäliinat.
Maailmassa yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi jallua.
Mä olen mä ja sellaisena pysyn.
Koitas ny vaan totutella asiaan.
Ei sentään pois politiikasta. Sahuria tarvitaan sielläTuo on ihan totta ja Hakkarainen sietäis saaha sakinhivutukset ja kunnon pöllytykset ja pitkut takamukselle politiikasta.
Ei mullakaan, onneksi!miul ei oo karvoja tisuissa
Kuka on sahuri tai mikä?Ei sentään pois politiikasta. Sahuria tarvitaan siellä
Mä yritän kirjoittaa jatkossa kissa/t kun tarkoitan miun karvaisia kisuja
Ja kisu tai kattinen kun tarkoitan sua
NiihEi mullakaan, onneksi!
Voipi olla,voipi olla niin
...kuitenki meet ihan sekaisin ja kirjottelet mirrikisumisut solmuun...kun mä jo menin
Kissa kuin kissa, pehmonen ja ihuna
Sä oot kisu
...kuitenki meet ihan sekaisin ja kirjottelet mirrikisumisut solmuun...kun mä jo menin
Kissa kuin kissa, pehmonen ja ihuna
Hirveetä jos ois sellaset kunnon pöheiköt tossa leuan alla, rintalihaksistossaNiih
Njoo kyllä tossa kertoimet ois kohdillaan ..tai siis niinku liika varma tsydeemi että ei kauheen korkeet panokset oiskaan..että silleen turhan helppo tai......vastaus siis: joo.Voit olla varma että sitte oltais molemmat
Jep,yökHirveetä jos ois sellaset kunnon pöheiköt tossa leuan alla, rintalihaksistossa
monesko kahvikupillinen jo menossa kun noin työtikitikityttää...Mitkä työkin? Kaisia ei tarvitse työtitellä vaikka ihana ihminen onki.
Mikkään elukka oo...vaan mä oon mäSä oot kisu
Minnekäkö se nyt parkkeeras? Suoraan syliin hurisemaan vai?
Join vain ½ pannullista tänään, ekkönää tiiä että mä tykkään nykyään enemmän teestä?monesko kahvikupillinen jo menossa kun noin työtikitikityttää...