Otin migreenilääkkeen, öitä. Hiomenna taas aikainen herätys ja raahattava arse kustannuspaikalle.
Parantavia unikuviaOtin migreenilääkkeen, öitä. Hiomenna taas aikainen herätys ja raahattava arse kustannuspaikalle.
mitäs et oo tippetappaillu lumisadetanzia siellä hä ja täh?Täällä mitään lunta oo
No en kyllä ollu minä...huomenna vasta voin olla ja torstaina ja perjantaina.
Ei viittitee ite niin saat parempaa.
Täälläpä on luntamitäs et oo tippetappaillu lumisadetanzia siellä hä ja täh?
No en pääse kyllä itekään kehumaan, sais olla lunta enempi. Mutta turkasen liukasta kyllä kun lenkillä kävin, ylämäkijuoksut meinas olla alamäkeen valumisia
Niih,en viitti
Mistä sä tiiät että....tai ei mitään sittenkään.No niih kisukin ehti tulla
Ois ihan joulujoulunakin...hiukan kyllä jänskättää kuin käy kun meinaa olla plussalla ja uhkailee vesisateella. Sitä oikeaa talvea vaan kehiin nyt niin aijaijai kun ois mukavaa pulkkamäessä ja sitten siellä humpsis- hangessakinTäälläpä on lunta
Minnekäkö se nyt parkkeeras? Suoraan syliin hurisemaan vai?No niih kisukin ehti tulla
Nii nii, yks heti toivomassa että mää humpsahtaisin pepa pystyssä jököttämään lumihankeen.Ois ihan joulujoulunakin...hiukan kyllä jänskättää kuin käy kun meinaa olla plussalla ja uhkailee vesisateella. Sitä oikeaa talvea vaan kehiin nyt niin aijaijai kun ois mukavaa pulkkamäessä ja sitten siellä humpsis- hangessakin
Tarkoitin sua höpsö,ei sua näy miun sylissäMinnekäkö se nyt parkkeeras? Suoraan syliin hurisemaan vai?
Mistä sä tiiät että....tai ei mitään sittenkään.
...ööööö..eikäkö kyllä se oisin mä joka sätkittelis raajat levällänsä hangen syvyyksissä...mutta jos säkin haluut niin kaikin mokomin vaan!Nii nii, yks heti toivomassa että mää humpsahtaisin pepa pystyssä jököttämään lumihankeen.
Koska olet nykyään naistyttöystäväni, niin paheksun lähentelyitäsi muihin kohteisiin kuin kissaan, koiraan tai äitiisi.Mutt kyllähän tosi känni voi vaikuttaa ihmisen käytökseen, mä saatan kännissä lähennellä jopa naisia...siis en mitenkään kiinni käy mutta ehottelen kun en välttämättä hoksaa enää kuka siinä eessä ees on, siksi en juo itseäni känniin.
Enkä siis puolustele herra Hakkaraista, kusipäinen teko oli...mutta kyllä viina voi ihmisen käytökseen vaikuttaa.
AhaTarkoitin sua höpsö,ei sua näy miun sylissä
ettäkö niinkö..eikäkö en kaivele yhtään tätä enempää auki. Piste.Mistä sä tiiät että....tai ei mitään sittenkään.
Huh mikä urakka! Kauniita unia sinneMä olen kyl niin sippi kuuden tunnin joululhjaostosten jälkeen etten jaksa mitään.
Kivat illat teille ihanille!
Lumihanki ny ei ole lempipaikkojani mutta muutoin idea vaikuttaa mielenkiintoiselta.Nii nii, yks heti toivomassa että mää humpsahtaisin pepa pystyssä jököttämään lumihankeen.
Aha
Mutku ei voi tietää että mistä mirristä työki aina puhutte niin väkisinkin tää höpsö menee vipuun