No en tarkoittanut mie mittään orkkuvoiteita tarviaOli päivällä puhetta siitä dureksin orgasmivoiteesta, oiskohan sitä tarkoittanu?
No en tarkoittanut mie mittään orkkuvoiteita tarviaOli päivällä puhetta siitä dureksin orgasmivoiteesta, oiskohan sitä tarkoittanu?
No nyt tuli kyllä semmoset maalaukset verkkokalvoilleni piirrettyä että tängjuu vaan...tiedossa varmaan jotain örkkimörkkiunikuvaa kohtapuoliin...Hirveetä jos ois sellaset kunnon pöheiköt tossa leuan alla, rintalihaksistossa
No en tarkoittanut mie mittään orkkuvoiteita tarvia
No et oo,ei kaikki tykkää että hirvee porukkalauma pyörii nurkissa,vaikkaa kuinka rakastaisiMinulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
Ai mistä?..ei kait siihen nyt mitään voiteita tartte...nyt ei tajuu kyllä..Oli päivällä puhetta siitä dureksin orgasmivoiteesta, oiskohan sitä tarkoittanu?
No en tarkoittanut mie mittään orkkuvoiteita tarvia
.."vaan puol pannullista"..Join vain ½ pannullista tänään, ekkönää tiiä että mä tykkään nykyään enemmän teestä?
Ai mistä?..ei kait siihen nyt mitään voiteita tartte...nyt ei tajuu kyllä..
*varovasti halaa*Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
No eikä tarvii kun pikasetki toim..tsäh, sä oot kyllä yks ketkupolkka koko ukko..tolleen melkein huijaat höpisemään ohi suunJos on kovin malttamaton ja ei jaksa ootella niin tarvii
Ei o miestä.
Mukava, kun tulevat, mukavampi,kun lähtevät.Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
Noo probleemos, kyllä mä olen aina valmiina auttamaan!No nyt tuli kyllä semmoset maalaukset verkkokalvoilleni piirrettyä että tängjuu vaan...tiedossa varmaan jotain örkkimörkkiunikuvaa kohtapuoliin...
jos Rättis on niin umpipuhkikulunut impotentti, että se tarttee?*puolustaa rättistä*Ai mistä?..ei kait siihen nyt mitään voiteita tartte...nyt ei tajuu kyllä..
jos Rättis on niin umpipuhkikulunut impotentti, että se tarttee?*puolustaa rättistä*
Mä niin hartaudella odotan hetkeä, kun kaikilla lapsosilla on tyttö- ja/tai poikaystävät ja haluavatkin viettää joulunsa niiden kanssa ja tulevat vain piipahtamaan ja syömään mun tekemiä pastejoita sekä torttuja.Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
Onneksi tätäkään ei kannattanut miettiä silloin kun rojut roiskaistiin ränniinMä niin hartaudella odotan hetkeä, kun kaikilla lapsosilla on tyttö- ja/tai poikaystävät ja haluavatkin viettää joulunsa niiden kanssa ja tulevat vain piipahtamaan ja syömään mun tekemiä pastejoita sekä torttuja.
Hälinä saa ihmisen äreäksi!
Miks ois pitänyt?Onneksi tätäkään ei kannattanut miettiä silloin kun rojut roiskaistiin ränniin
Päivää
Uusi satsi piparitaikinaa tehty jääkaappiin
Miehellä oli tänään silmäkontrolli,kk verran turvotusta vähentävää tippoja 2 kr pv. Kuukauden päästä katsotaan tilannetta ja saattaa uus leikkaus tulla
Siellä se linssi lepattaa viellä,leikkaus on sitten isompi homma. Nukutuksessa tehään ja linssi leikataan pois kokonaan ja uusi asetetaan eri paikkaan.
Eli edelleen on näköongelmia miehellä
Ehta wt-takkiOnks tää nätti? Itte vähän tykkäisin, mietin vaan noita kokoja...kun katoin tuolla joistakin takeissa arvosteluja niin valittivat ettei kirjaimet vastaa kokoja oikeesti ja se vähän häiritsee...
https://www.emp.fi/p/stitched-ladies-biker-jacket/340425.html?campgn=nConvs&wt_mc=rt.criteo.Vaatteet.Välikausitakki.Naiset.340425.