The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
No et oo,ei kaikki tykkää että hirvee porukkalauma pyörii nurkissa,vaikkaa kuinka rakastaisi :unsure:
 
Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
*varovasti halaa*
..juuh, liika tippetappeilu osaa kyllä olla liikaa:unsure:...ymmärtäsköhän pukki tuoda helevetillisesti varapäreitä niin sä voisit vaikka viihtyä kauankin saunanlämmityspuuhissa kun kähertelisit niitä pikkasen lisää:barefoot:...
 
vierailija
Ei o miestä. :D
(y)
aviomiespalvelu®,vuokra-aviomies®,vuokravaimot®,avomiespalvelu,remontti,siivous,laatoitus,maalaus,kodinhoito,kotopalvelut,valokuvaus ,Petteri Ikonen,vuokraus,sisustus,koti,puutarha,mökkitalkkari,talonmies,vuokra,mies,vaimo,talo,valtakunnalinen,city,lehti,media,ohjelmat,mainokset,suomi,yrittäjät,patenti
Aviomiespalvelu® on vuonna 2003 perustettu palveluyritys, jonka vuokra-
aviomiehet ja vuokravaimot auttavat sinua erilaisissa kodin askareissa. 



Vuokra-aviomiehet kasaavat hyllysi, ripustavat taulusi, tekevät lumityösi, 
vievät sinut eräretkelle… Vain oma mielikuvituksesi on rajana! Vuokra-
aviomiehet ovat eri alojen ammattilaisia, käsistään käteviä jokapaikan höyliä, 
joilta kodin pikku remontit sujuvat nopeasti ja ammattitaidolla. Vuokra-
aviomiehet toimivat jo kaikissa Suomen suurimmissa kaupungeissa.



Vuokravaimoilta saat avun esim. lastenhoitoon, pyykinpesuun, siivoukseen,ruuanlaittoon, kotijuhliin tai asiointiin. Sinä voit käyttää vapaa-aikasi perheesi tai harrastustesi parissa kun Vuokravaimot laittavat kotisi ojennukseen! 
Vuokravaimot ovat eri alojen ammattilaisia ja kokeneita perheenäitejä, joiden valttina on terve maalaisjärki.



Anna itsellesi aikaa – anna vuokramiesten ja -vaimojen tehdä työsi!

 
Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
Mä niin hartaudella odotan hetkeä, kun kaikilla lapsosilla on tyttö- ja/tai poikaystävät ja haluavatkin viettää joulunsa niiden kanssa ja tulevat vain piipahtamaan ja syömään mun tekemiä pastejoita sekä torttuja.

Hälinä saa ihmisen äreäksi!
 
Ja huomenta!

Tänään pitäisi jotain leipoa. Saako ton pikku"apurin" teljetä vaikka saunaan siksi aikaa? :rolleyes::oops:

Yhä ärsyttää se, miten lapsi on luonnostaan niin itsekäs että kuvittelee voivansa sotkeutua toisen leipomiseen "itse".

Asiaa ei kuitenkaan voi hyödyntää vaikkapa siinä että lapsonen voisi sitoa mun kengännauhat itse.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Päivää :)

Uusi satsi piparitaikinaa tehty jääkaappiin :p
Miehellä oli tänään silmäkontrolli,kk verran turvotusta vähentävää tippoja 2 kr pv. Kuukauden päästä katsotaan tilannetta ja saattaa uus leikkaus tulla
:unsure: Siellä se linssi lepattaa viellä,leikkaus on sitten isompi homma. Nukutuksessa tehään ja linssi leikataan pois kokonaan ja uusi asetetaan eri paikkaan.
Eli edelleen on näköongelmia miehellä
:unsure::(
 
Päivää :)

Uusi satsi piparitaikinaa tehty jääkaappiin :p
Miehellä oli tänään silmäkontrolli,kk verran turvotusta vähentävää tippoja 2 kr pv. Kuukauden päästä katsotaan tilannetta ja saattaa uus leikkaus tulla
:unsure: Siellä se linssi lepattaa viellä,leikkaus on sitten isompi homma. Nukutuksessa tehään ja linssi leikataan pois kokonaan ja uusi asetetaan eri paikkaan.
Eli edelleen on näköongelmia miehellä
:unsure::(
(n)
On kyllä harmillista miten tuo asia vaan vaivaa miestäs edelleen. Toivottavasti uus leikkaus korjaa tilanteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä