The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ois ihan joulujoulunakin:barefoot:...hiukan kyllä jänskättää kuin käy kun meinaa olla plussalla ja uhkailee vesisateella. Sitä oikeaa talvea vaan kehiin nyt(y) niin aijaijai kun ois mukavaa pulkkamäessä ja sitten siellä humpsis- hangessakin :D
Nii nii, yks heti toivomassa että mää humpsahtaisin pepa pystyssä jököttämään lumihankeen.:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Mutt kyllähän tosi känni voi vaikuttaa ihmisen käytökseen, mä saatan kännissä lähennellä jopa naisia...siis en mitenkään kiinni käy mutta ehottelen kun en välttämättä hoksaa enää kuka siinä eessä ees on, siksi en juo itseäni känniin.

Enkä siis puolustele herra Hakkaraista, kusipäinen teko oli...mutta kyllä viina voi ihmisen käytökseen vaikuttaa.
Koska olet nykyään naistyttöystäväni, niin paheksun lähentelyitäsi muihin kohteisiin kuin kissaan, koiraan tai äitiisi.

Tottakait viina muuttaa ihmisen käytöstä! Se on sen tarkoitus.
Mut en mä ny kännipäissäni ala miettimään, et pitäiskö ryöstää pankki tai kidnapata englannin kuningatar? Puhumattakaan siitä, että mua alkais seksuaalisesti kiinnostamaan rättismäisesti jalkalamput tai pöytäliinat.

Maailmassa yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi jallua.
Mä olen mä ja sellaisena pysyn.
Koitas ny vaan totutella asiaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä