The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lumet häipyy ennen joulua etelästä, veisateita ja plussakelejä luvassa:unsure:
Parvekekaiteeltani noi roiskejäljet häipyy hiekkapaperin saapuessa ja uudelleenmaalauksen koiton aamuna.
Ikkunan saa auki sen jälkeen kun umpeenmaalaus on vedetty auki mattoveitsellä.
Rappauksen kelvottomat pohjatyöt saa korjattua seuraavan julkisivuremontin yhteydessä.
Katolle en o kiivennyt katsomaan maalausjälkeä.
Mulle riittää tiedoksi se, että operaation alkaessa paikalle tilattiin maalitehtaan asiantuntija vastaamaan kysymykseen, että voiko maalata? Herättää hirveesti luottamusta eikös juu?
Niinku mä soittaisin alkoon ja kysyisin, että kuinkas tätä jallua juodaan?
 
Just tarkastin puhelimeni niin pikkulisko ehti viemään joulun.
Softylasta päin ei tullu tilausta.

Tosin, pukitellakseni muualla mun nykyään pitäis kysyä Ellulasta lupa.

Nää on näit poikamiesäijän ongelmia kun ei itte voi päättää edes missä joulun viettää.
Nii just, nyt kuule pysyt nytkyllä visusti siinä tiskipöydän ja hellan välissä...pelkässä essussa ja teet kaikki hommat kiltisti vikisemättä!:cautious::mad:

Hyi kauheeta ei musta tollaseen komenteluun oikeesti ois:eek: Sitä paitti oon sen verran nynny ettei mun komentelua varmaan kukaan ees tosissaan ottais.:notworthy:
 
Softy
Just tarkastin puhelimeni niin pikkulisko ehti viemään joulun.
Softylasta päin ei tullu tilausta.

Tosin, pukitellakseni muualla mun nykyään pitäis kysyä Ellulasta lupa.

Nää on näit poikamiesäijän ongelmia kun ei itte voi päättää edes missä joulun viettää.
Koko joulun vai aaton? Mä voin tilata sut joulupäiväksi.
Tai sitten käyn naapurissa. :unsure:
 
Et vielä.
Toi on asioita jotka aika parantaa.
Höpöhöpö, mä en oo sellanen luonteeltani, kävelen pois tilanteesta ja saatan suuttua jos mua seurataan ja SITTEN saatan avata sanaisen arkkuni...mutta en komenna tai nalkuta.(y)

Mä en tykkää suuttua toiselle tai näyttää, että jokin sattuu koska sitte alan itkemään ja siitä tykkään vielä vähemmän...kenenkään aikana itkemisestä.:oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä