vierailija
Jallu ja kalja maistuu liikaa joten ei.No kiinnostaisiko?
Jallu ja kalja maistuu liikaa joten ei.No kiinnostaisiko?
Jallu ja kalja maistuu liikaa joten ei.
Ei kiinnosta. Selvä se että vain kaljan kittaaminen kiinnostaa tuota nahjusta.No kiinnostaisiko?
Olihan se kiinostunut siitä ikkunoiden maalausremontista.Ei kiinnosta. Selvä se että vain kaljan kittaaminen kiinnostaa tuota nahjusta.
Mulla on hyvinkin varaa arvostella paskasti johdettua ja vielä surkeammin tehtyä työtä.Olihan se kiinostunut siitä ikkunoiden maalausremontista.
Sehän arvosteli ja puhui ja haukkui sitä monena päivänä.
Mehän puhumme samasta asiasta. Sinä edelleen olet hyvä siihen työhön, jonka joku toinen teki. Eivätkö ne vittu vieköön tajunneet, että sinä olisit ollut mato sen tekemään.Mulla on hyvinkin varaa arvostella paskasti johdettua ja vielä surkeammin tehtyä työtä.
Jos mä kunnostan ikkunan, niin mun jäljiltäni se toimii. Sen lisäksi se on puhdas. Eikä työn jätteet loju ikkunan alla.
Jos tommoista tohelointia kuin tän taloyhtiön julkisivuremppa kutsutaan työksi niin mä tosiaankin mielummin juon jallua kuin teen tommoista. Paskaa mulla tulee takapuolesta, ei mun sitä käsilläni tartte tehdä.
Tossa hetki sitten ottamani valokuva vastamaalatusta parvekekaiteesta.Mehän puhumme samasta asiasta. Sinä edelleen olet hyvä siihen työhön, jonka joku toinen teki. Eivätkö ne vittu vieköön tajunneet, että sinä olisit ollut mato sen tekemään.
Mä pistän niille MEMOn.
Työmiehen mällithän ne siinäTossa hetki sitten ottamani valokuva vastamaalatusta parvekekaiteesta.
Älä yhtään yritä puolustella niitä, ihan Basga jopi.Tossa hetki sitten ottamani valokuva vastamaalatusta parvekekaiteesta.
Onks siellä noin vähä lunta, voi höh...kyllä jouluna lunta tartteis olla enemmän.Tossa hetki sitten ottamani valokuva vastamaalatusta parvekekaiteesta.
No nepä ne.Työmiehen mällithän ne siinä
Lumet häipyy ennen joulua etelästä, veisateita ja plussakelejä luvassaOnks siellä noin vähä lunta, voi höh...kyllä jouluna lunta tartteis olla enemmän.