The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olihan se kiinostunut siitä ikkunoiden maalausremontista.
Sehän arvosteli ja puhui ja haukkui sitä monena päivänä.
Mulla on hyvinkin varaa arvostella paskasti johdettua ja vielä surkeammin tehtyä työtä.
Jos mä kunnostan ikkunan, niin mun jäljiltäni se toimii. Sen lisäksi se on puhdas. Eikä työn jätteet loju ikkunan alla.

Jos tommoista tohelointia kuin tän taloyhtiön julkisivuremppa kutsutaan työksi niin mä tosiaankin mielummin juon jallua kuin teen tommoista. Paskaa mulla tulee takapuolesta, ei mun sitä käsilläni tartte tehdä.
 
vierailija
Mulla on hyvinkin varaa arvostella paskasti johdettua ja vielä surkeammin tehtyä työtä.
Jos mä kunnostan ikkunan, niin mun jäljiltäni se toimii. Sen lisäksi se on puhdas. Eikä työn jätteet loju ikkunan alla.

Jos tommoista tohelointia kuin tän taloyhtiön julkisivuremppa kutsutaan työksi niin mä tosiaankin mielummin juon jallua kuin teen tommoista. Paskaa mulla tulee takapuolesta, ei mun sitä käsilläni tartte tehdä.
Mehän puhumme samasta asiasta. Sinä edelleen olet hyvä siihen työhön, jonka joku toinen teki. Eivätkö ne vittu vieköön tajunneet, että sinä olisit ollut mato sen tekemään.

Mä pistän niille MEMOn.
 
Työmiehen mällithän ne siinä:)
No nepä ne.

Asian tekee surulliseksi se, että kaidepuiden maalaus oli se ainoa homma joka tehtiin kunnolla. Siinä tais olla ainoa osaava joka tällä työmaalla koskaan kävi.
Ne ehti olla hyvännäköiset noin puoli tuntia.
Sit taas päästettiin tumpelot telineille.
Tuolta ne näyttää nyt. Kuvalla on ikää vajaa tunti.
Telineet on purettu ja jäljet on siivottu. Et homma on niinku valmis? Noi roiskeet muuten ei lähde rätillä pyyhkien.

Kuinkahan jallupäissäni mä saisin olla, että suostuisin luovuttamaan tommoisen työn tehtynä? Mun viinakaupastani taitais jallut loppua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä