Höh, miks ei?Tänä vuonna ei ole pukkia jouluna.
Ei o miestä.Höh, miks ei?
Tänä vuonna ei ole pukkia jouluna.
Parvekekaiteeltani noi roiskejäljet häipyy hiekkapaperin saapuessa ja uudelleenmaalauksen koiton aamuna.Lumet häipyy ennen joulua etelästä, veisateita ja plussakelejä luvassa
Just tarkastin puhelimeni niin pikkulisko ehti viemään joulun.Ei o miestä.
Nii just, nyt kuule pysyt nytkyllä visusti siinä tiskipöydän ja hellan välissä...pelkässä essussa ja teet kaikki hommat kiltisti vikisemättä!Just tarkastin puhelimeni niin pikkulisko ehti viemään joulun.
Softylasta päin ei tullu tilausta.
Tosin, pukitellakseni muualla mun nykyään pitäis kysyä Ellulasta lupa.
Nää on näit poikamiesäijän ongelmia kun ei itte voi päättää edes missä joulun viettää.
Koko joulun vai aaton? Mä voin tilata sut joulupäiväksi.Just tarkastin puhelimeni niin pikkulisko ehti viemään joulun.
Softylasta päin ei tullu tilausta.
Tosin, pukitellakseni muualla mun nykyään pitäis kysyä Ellulasta lupa.
Nää on näit poikamiesäijän ongelmia kun ei itte voi päättää edes missä joulun viettää.
Mä osaan komennella välillä liiankin helposti.Nii just, nyt kuule pysyt nytkyllä visusti siinä tiskipöydän ja hellan välissä...pelkässä essussa ja teet kaikki hommat kiltisti vikisemättä!
Hyi kauheeta ei musta tollaseen komenteluun oikeesti ois Sitä paitti oon sen verran nynny ettei mun komentelua varmaan kukaan ees tosissaan ottais.
Mä en oikeesti osaa...vihasena kyllä olen verbaalisesti erittäin lahjakas, mutta pelkkä komentaminen menis jotakuinkin niin, että heti komentamisen jälkeen pyytäisin anteeks ja oisin hädissäni toisen henkisistä kärsimyksistäMä osaan komennella välillä liiankin helposti.
Älä kysy liian vaikeita.Koko joulun vai aaton? Mä voin tilata sut joulupäiväksi.
Tai sitten käyn naapurissa.
Mua muuten sit ei hirveesti komennella.Mä en oikeesti osaa...vihasena kyllä olen verbaalisesti erittäin lahjakas, mutta pelkkä komentaminen menis jotakuinkin niin, että heti komentamisen jälkeen pyytäisin anteeks ja oisin hädissäni toisen henkisistä kärsimyksistä
Mä en komentele ikinä, enkä nalkuta...Mua muuten sit ei hirveesti komennella.
Mä olen se aasi joka toimii paremmin porkkanalla kuin piiskalla.
Et vielä.Mä en komentele ikinä, enkä nalkuta...
Höpöhöpö, mä en oo sellanen luonteeltani, kävelen pois tilanteesta ja saatan suuttua jos mua seurataan ja SITTEN saatan avata sanaisen arkkuni...mutta en komenna tai nalkuta.Et vielä.
Toi on asioita jotka aika parantaa.
Mä osaan komennella välillä liiankin helposti.
Ei ainakaan meillä aika parantanutEt vielä.
Toi on asioita jotka aika parantaa.
Minä olen aikas pätevä korjaamaan moisen puutteen hyvinkin nopeastiMä en komentele ikinä, enkä nalkuta...