Rättiksen kulkuset hahahaJa sitten kilisee, kilisee kulkuset .
Rättiksen kulkuset hahahaJa sitten kilisee, kilisee kulkuset .
RosolliKeittelen tässä rosollia jouluksi.
Tiiä mitä pieniä tiukuja siellä kilkutteleeRättiksen kulkuset hahaha
Oma vika!Mie siirryin muovikuuseen sen jälkeen kun koira keksi, että sen juurella voi käydä pissalla .
Joulu .Iltaa lähestyvä joulu saa hupsuttelemaan. Ostin siniset sukkahousut ainaisten mustien sijaan. Fairy-pullon ihan sen vuoksi, että pullon etiketin päälle sai liimata Fairyn jouluisen tonttutarran. Kelpaa taas tiskata
Kuusen jalan korkuinen koiruus oli. Ilme oli sanoin kuvaamaton. Jos olisi toinen osannut puhua, olisi kuulunut seuraavaa - lopultakin tajusit hankkia miulle myös sisävessan. Vuositolkulla on saanut rämpiä ulkona ilmalla kuin ilmalla .Oma vika!
Olit leikannut liikaa alaoksia poikki.
Tai sitten sinulla on kuusenjalan korkuinen koira.
Isompi riesa on kissasta jonka mielestä kaikki kuusenkoristeet näyttää hiiriltä! Onneksi kuusen voi ripustaa kettingillä kattoon niin kuusi ei pääse kaatumaan.
Mä haluan rakkautta ja munaa!!!
No niin. Sillä lailla. Älä ehkä kerro enempää .Mä haluan rakkautta ja munaa!!!
Nyt tiedän mitä toivon joulupukilta lahjaksi!Iltaa lähestyvä joulu saa hupsuttelemaan. Ostin siniset sukkahousut ainaisten mustien sijaan. Fairy-pullon ihan sen vuoksi, että pullon etiketin päälle sai liimata Fairyn jouluisen tonttutarran. Kelpaa taas tiskata
Lopeta tuo vinkuminen.Nyt tiedän mitä toivon joulupukilta lahjaksi!
Oi kiltti joulupukki.
Tuo minulle sinisukkahousuinen tiskikone.
Olen ollut lähes kiltti melkein koko vuoden.
Kai tonttusi olivat keväällä, kesällä, syksyllä ja viime kuussa lomalla? Anna heille enemmän lomia jookos?
Koitatko sä viedä uskoni joulupukkiin?Lopeta tuo vinkuminen.
Ei joulupukilla ole aikaa mtiskikoneisiin eikä punatukkaisiin Luluihin.
Anteeksi, olinkohan nyt ajattelematon.Koitatko sä viedä uskoni joulupukkiin?
Kasvahan aikuiseksi.
Ja ai niin Ellu, nyt kun me styylataan niin sinun pitääkin olla sellainen jota ei läpsitä.Mua ei läpsi pukit eikä rätit.
Muisti jo tänään.Anteeksi, olinkohan nyt ajattelematon.
Tottamaar pukki muistaa sinua, jos ja kun olet ollut kiltti poika.
No kiinnostaisiko?Muisti jo tänään.
Sit soitti tuntematon isännöitsijä.
Koska ny on tullu isäukkoa auteltua ja kaatopensaita raivattua ja asukkaat on olleet hirveen tyytyväisiä niin kiinnostaisko mua talkkarityyppinen vakioduuni?
Mitä se sulle kuuluu.No kiinnostaisiko?
Anteeksi kun tuli kysyttyä.Mitä se sulle kuuluu.