The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie siirryin muovikuuseen sen jälkeen kun koira keksi, että sen juurella voi käydä pissalla :cautious:.
Oma vika!
Olit leikannut liikaa alaoksia poikki.
Tai sitten sinulla on kuusenjalan korkuinen koira.

Isompi riesa on kissasta jonka mielestä kaikki kuusenkoristeet näyttää hiiriltä! Onneksi kuusen voi ripustaa kettingillä kattoon niin kuusi ei pääse kaatumaan.
 
Oma vika!
Olit leikannut liikaa alaoksia poikki.
Tai sitten sinulla on kuusenjalan korkuinen koira.

Isompi riesa on kissasta jonka mielestä kaikki kuusenkoristeet näyttää hiiriltä! Onneksi kuusen voi ripustaa kettingillä kattoon niin kuusi ei pääse kaatumaan.
Kuusen jalan korkuinen koiruus oli. Ilme oli sanoin kuvaamaton. Jos olisi toinen osannut puhua, olisi kuulunut seuraavaa - lopultakin tajusit hankkia miulle myös sisävessan. Vuositolkulla on saanut rämpiä ulkona ilmalla kuin ilmalla o_O.

Katti ei ole koskaan kaatanut kuusta. Käy vain ”vienosti” saalistamassa alaoksilta palloja :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Meillä lähtee kanssa joka joulu kuusen alaoksilta pallot kierimään, jotenkin mystisesti, aina öisin pitkin lattioita...kissa on toki sen näköinen aina (jopa kiinni jäädessään) että ''Mä mitään oo tehny, se oli koira..häivy mäkeen siitä häiriimästä mun iltapesuja slurp slurp...'':cautious:
 
Iltaa :coffee: lähestyvä joulu saa hupsuttelemaan. Ostin siniset sukkahousut ainaisten mustien sijaan. Fairy-pullon ihan sen vuoksi, että pullon etiketin päälle sai liimata Fairyn jouluisen tonttutarran. Kelpaa taas tiskata :oops:
Nyt tiedän mitä toivon joulupukilta lahjaksi!

Oi kiltti joulupukki.
Tuo minulle sinisukkahousuinen tiskikone.

Olen ollut lähes kiltti melkein koko vuoden.

Kai tonttusi olivat keväällä, kesällä, syksyllä ja viime kuussa lomalla? Anna heille enemmän lomia jookos?
 
vierailija
Nyt tiedän mitä toivon joulupukilta lahjaksi!

Oi kiltti joulupukki.
Tuo minulle sinisukkahousuinen tiskikone.

Olen ollut lähes kiltti melkein koko vuoden.

Kai tonttusi olivat keväällä, kesällä, syksyllä ja viime kuussa lomalla? Anna heille enemmän lomia jookos?
Lopeta tuo vinkuminen.
Ei joulupukilla ole aikaa mtiskikoneisiin eikä punatukkaisiin Luluihin.
 
Mua ei läpsi pukit eikä rätit.
Ja ai niin Ellu, nyt kun me styylataan niin sinun pitääkin olla sellainen jota ei läpsitä.
Mitäs minä tekisin naistyttöystävällä joka sallii itseänsä läpsittävän oitis kun en ole paikalla? Tai kun olen paikalla?

Kynnysmatot ostetaan kaupasta. Niit voi polkea miten huvittaa.
En mä voi edes omasta kynnysmatostani sanoa, että "älkää astuko sen päälle".

Nyt kun me styylataan niin sinun pitää osata sanoa minullekin ei. Jos tahtoisin aina kuulla "joo" niin kysyisin kavereilta, että tahtooko joku kaljan?

Pidä toi linja, että sinua ei läpsi kukaan niin seurustelullamme on tulevaisuutta.
 
Anteeksi, olinkohan nyt ajattelematon.
Tottamaar pukki muistaa sinua, jos ja kun olet ollut kiltti poika.
Muisti jo tänään.

Ensin soitti pikkulisko.
Sanoi, että tuut sitten tänne viettämään joulua.
Ja teet sen kotijuuston jossa mä en koskaan onnistu tai ei kunnian kukko laula. Hmmm...

Sit soitti tuntematon isännöitsijä.
Koska ny on tullu isäukkoa auteltua ja kaatopensaita raivattua ja asukkaat on olleet hirveen tyytyväisiä niin kiinnostaisko mua talkkarityyppinen vakioduuni?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä