Sanat harrastukset täälläkin.Mie täällä imppailen & nuuskuttelen vastajauhettua kahvia
Eli kohta taas kahvia
Paitti tyydyn ihan juhlamokkaan.
Sanat harrastukset täälläkin.Mie täällä imppailen & nuuskuttelen vastajauhettua kahvia
Eli kohta taas kahvia
Meillä löytyy juhlamokan lisäksi pari muutakin kahviaSanat harrastukset täälläkin.
Paitti tyydyn ihan juhlamokkaan.
Joo,ei oo raukoilla muutaEi helvetti, kaikkea sitä kuvitellaan jostakin viestistä.
Esim. tuossa mustien haukkumaketjussa.
Osu ja upposi.
Ononko vielä liian aikasta mennä yöunille?
Aika surkeeta kun pitää yrittää kiusata muita.Joo,ei oo raukoilla muuta
NiinpäAika surkeeta kun pitää yrittää kiusata muita.
Mikä juttu nyt tää on?Aika surkeeta kun pitää yrittää kiusata muita.
Tais räplätä puhelinta.On
Simmut auki vaan sepposelleen, tällein
Mitäs sitä on taas yön aikaan tehtynnä kun ei olla nukuttu hä, paas selittäen nyt ja ota kuppi kahvia..tai sulla vissiin taitaakin jo olla?
Jep,loskakeli on täälläkin.Moikka !
Ihan purun sohjoliukasta tuolla ulkona! Jos et ihan hilkulla ota persmäkilöisiä, niin sitten taatusti reinolla saat itsellesi aikaiseksi lennonjohtotornihässäkkää... Aja varovasti jos joudut liikenteeseen, että pääset turvallisesti perillekin. Ihan kamalia kolareita kun on sattunut viime päivien aikana....
Hässäkkää. Uunissa tulossa joku mikälie-broileri-kasvisgumbosovellus ja nyt jänskäpänskätetään että ehtiikö valmistua nälkäisille ennenkuin olen itse kaluttavana...
Sulle sujuvaa torjantaita
Sitä tapahtuu monissa ketjuissa.Mikä juttu nyt tää on?
Tai oikeestaan en haluu edes tietääkään...
no tuo ei tullu mieleen kylläkään vaan ite aattelen ettei vaan kärsi painajaiskierteistä...ne kun osaavat valvottaa turhankin hyvinTais räplätä puhelinta.
Täältä suli kaikki lumet pois...pöllitte kaikki lumet sinne.Moikka !
Ihan pirun sohjoliukasta tuolla ulkona! Jos et ihan hilkulla ota persmäkilöisiä, niin sitten taatusti reinolla saat itsellesi aikaiseksi lennonjohtotornihässäkkää... Aja varovasti jos joudut liikenteeseen, että pääset turvallisesti perillekin. Ihan kamalia kolareita kun on sattunut viime päivien aikana....
Hässäkkää. Uunissa tulossa joku mikälie-broileri-kasvisgumbosovellus ja nyt jänskäpänskätetään että ehtiikö valmistua nälkäisille ennenkuin olen itse kaluttavana...
Sulle sujuvaa torjantaita
?!Sitä tapahtuu monissa ketjuissa.
No entiijä mitä on tulossa, liian hitaasti ainakin kun tuo yks pörröpää jo murisee nousukiukkujohtoisesti...Jep,loskakeli on täälläkin.
Siellä on oikein hyvät eväät tulossa
Kahvi ei piristä nykyään enää niinku ennen...en tiedä miks...mutta nukun paremmin jos juon illalla kahvia tai vahvaa teetä.On
Simmut auki vaan sepposelleen, tällein
Mitäs sitä on taas yön aikaan tehtynnä kun ei olla nukuttu hä, paas selittäen nyt ja ota kuppi kahvia..tai sulla vissiin taitaakin jo olla?