The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka :)!

Ihan pirun sohjoliukasta tuolla ulkona:D! Jos et ihan hilkulla ota persmäkilöisiä, niin sitten taatusti reinolla saat itsellesi aikaiseksi lennonjohtotornihässäkkää:barefoot:... Aja varovasti jos joudut liikenteeseen, että pääset turvallisesti perillekin. Ihan kamalia kolareita kun on sattunut viime päivien aikana....


Hässäkkää. Uunissa tulossa joku mikälie-broileri-kasvisgumbosovellus ja nyt jänskäpänskätetään että ehtiikö valmistua nälkäisille ennenkuin olen itse kaluttavana:cautious:...

Sulle sujuvaa torjantaita:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikka :)!

Ihan purun sohjoliukasta tuolla ulkona:D! Jos et ihan hilkulla ota persmäkilöisiä, niin sitten taatusti reinolla saat itsellesi aikaiseksi lennonjohtotornihässäkkää:barefoot:... Aja varovasti jos joudut liikenteeseen, että pääset turvallisesti perillekin. Ihan kamalia kolareita kun on sattunut viime päivien aikana....


Hässäkkää. Uunissa tulossa joku mikälie-broileri-kasvisgumbosovellus ja nyt jänskäpänskätetään että ehtiikö valmistua nälkäisille ennenkuin olen itse kaluttavana:cautious:...

Sulle sujuvaa torjantaita:)
Jep,loskakeli on täälläkin.
Siellä on oikein hyvät eväät tulossa :)
 
Moikka :)!

Ihan pirun sohjoliukasta tuolla ulkona:D! Jos et ihan hilkulla ota persmäkilöisiä, niin sitten taatusti reinolla saat itsellesi aikaiseksi lennonjohtotornihässäkkää:barefoot:... Aja varovasti jos joudut liikenteeseen, että pääset turvallisesti perillekin. Ihan kamalia kolareita kun on sattunut viime päivien aikana....


Hässäkkää. Uunissa tulossa joku mikälie-broileri-kasvisgumbosovellus ja nyt jänskäpänskätetään että ehtiikö valmistua nälkäisille ennenkuin olen itse kaluttavana:cautious:...

Sulle sujuvaa torjantaita:)
Täältä suli kaikki lumet pois...pöllitte kaikki lumet sinne.:cautious:
 
On :)
Simmut auki vaan sepposelleen, tällein :geek:
Mitäs sitä on taas yön aikaan tehtynnä kun ei olla nukuttu hä, paas selittäen nyt ja ota kuppi kahvia..tai sulla vissiin taitaakin jo olla:coffee:?
Kahvi ei piristä nykyään enää niinku ennen...en tiedä miks...mutta nukun paremmin jos juon illalla kahvia tai vahvaa teetä.o_O
Viimeyö meni harakoille, nukuin 4 tuntia ja voit uskoo että tää pvä oli p-i-t-k-ä:alien:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä