The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aamupäivää!

Mä heräsin varhain kun joku (hiiri taattu!) järsi seinää ulkopuolella.
Miten niitä onkin aina ja jokapuolella? Pitäisi kai kokeilla kerrostaloasumista joskus, ehkä ne eivät viidenteen kerrokseen pääsisi kipuamaan.
 
7Seiska
Mun puolestani Aksu olkoon maahanmuuttoasioista ihan mitä mieltä haluaa, mutta sitä en käsitä miksi Aksu niin aggressiivisesti ajaa omaa mielipidettään ja on vastakkain ajattelevia kohtaan kovin tuomitseva. Em. keskusteluaiheen ottaminen esiin Aksun läsnäollessa on kuin sohaisisi muurahaispesään. Joistain muista aiheista Aksun kanssa voi jutella kuin ihminen ihmiselle.
Se on narsistinen "Euroopanomistaja & mielipidejohtaja" (omasta mielestään), joka ei hyväksy poikkipuolisia sanoja ollenkaan.

laitetaas vähän bensaa sen liekkeihin ;)

PARATIISIHOTELLI-SARJAN TÄHTI HAKATTIIN RAJUSTI SUMMER UP -RISTEILYLLÄ: PELASTI NUOREN NAISEN MIESKOLMIKON KYNSISTÄ!
30.11.2017 09:24


Kolme ulkomaalaistaustaista miestä hakkasi tosi-tv-tähden, kun tämä meni väliin kolmikon taluttaessa huonokuntoista tyttöä hyttiin.

Iltalehti uutisoi sunnuntaina, että viikonloppuna järjestetyllä Summer Up -risteilyllä nähtiin vakavia järjestyshäiriöitä, joiden seurauksena useita henkilöitä otettiin kiinni.

Yksi väkivallan uhreista oli Paratiisihotelli-tosi-tv-ohjelmassa nähty Aleksi Jorila, 26, joka joutui kolmen ulkomaalaistaustaisen miehen hakkaamaksi.
 
kenttäoikeus
Melko mainio kun yhtäkkiä muuten kovin hiljaiseen mitäs nyt ketjuun ilmestyy (muka) ainakin kaksi Asiankannattajan parjaajaa ja vielä samaan aikaan. :rolleyes:
Pienenä vinkkinä 0oo0, hiljainen ketju pompahtaa ylimmäiseksi, kun sinne tulee uusi viesti. Vaikka sitten viimeisen sivun viimeinen viesti, tiedäthän tämän. Ja nehän aina kiinnostaa palstaa seuraavia.

Voin vakuuttaa, että joku toinen kommentoi minua.

Ja mitäs parjausta se on, kun sanoo oman mielipiteensä ihmisestä, jonka puusilmäisen suvakkiuden kokee äärimmäisen vastenmieliseksi.

Voin vakuuttaa, etten ole yksin. Ei siis tarvitse itselleen vastailla mamuasioissakaan.

Ja sinuthan tiedetään valitettavasti ihan samanlaiseksi silmänsä ummistavaksi hyysäriksi, odotan edelleen vastauksia kunnon isänmaallisilta ihmisiltä.
 
Päivää kettinkiin.
Se olikin sit tänään lääkäripäivä.
Aamulla oli päihdelekuri, mut hän käännytti mut jokseenkin ovelta ja sanoi, että Aksu lähtee nyt hammaslääkäripäivystykseen.
Eilen aamulla hammasta ei vaivannut mikään. Päivällä sitä alkoi särkeä. Illalla sitä alkoi särkeä ihan hemmetisti. Yöllä nousi kuume. Tänä aamuna oikea alaleuka alkoi muistuttaa keilapalloa.

Mut nyt on paha kitketty pois juurineen ja viikon päivät saa syödä penisiliiniä. Nyt saa jo juoda kaffia mut outoa se on kun ei maista oikein mitään ja koko suu on puudutuksen jäljiltä ihan tunnoton.
 
Teinpä huomiseksi piparkakkutaikinan.

Ja silleen vielä salaa ettei yksikään keskenkasvuinen päässyt väliin sotkemaan miten "minä itse". Mikähän optimismin harha sekin on kun kuvittelevat että toisen taikinaa voi sekoitella "itse"?

Toki itsejuttua vois hyödyntää kun seuraavan kerran kenkälusikka on hukassa eikä huvittaisi aukoa tossunnauhoja. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää kettinkiin.
Se olikin sit tänään lääkäripäivä.
Aamulla oli päihdelekuri, mut hän käännytti mut jokseenkin ovelta ja sanoi, että Aksu lähtee nyt hammaslääkäripäivystykseen.
Eilen aamulla hammasta ei vaivannut mikään. Päivällä sitä alkoi särkeä. Illalla sitä alkoi särkeä ihan hemmetisti. Yöllä nousi kuume. Tänä aamuna oikea alaleuka alkoi muistuttaa keilapalloa.

Mut nyt on paha kitketty pois juurineen ja viikon päivät saa syödä penisiliiniä. Nyt saa jo juoda kaffia mut outoa se on kun ei maista oikein mitään ja koko suu on puudutuksen jäljiltä ihan tunnoton.
Ai saatana.

Ja sit kun toi on vielä kipeä ainakin viikonpäivät.

*iso lohdutushalaus*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ai saatana.

Ja sit kun toi on vielä kipeä ainakin viikonpäivät.

*iso lohdutushalaus*
No ainakaan toi hammas ei enää mulle pottuile.
Vointikin on jo hemmetin paljon parempi kuin mitä se oli aamulla, kun toi kuume meinas pitää miehen vuoteessa.
Eikä hammas oikeestaan voi mennä ton kipeämmäksi kuin mitä toi oli viime yönä. Vaikka ny sit viikon vähän jomottaiskin niin ei se haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No ainakaan toi hammas ei enää mulle pottuile.
Vointikin on jo hemmetin paljon parempi kuin mitä se oli aamulla, kun toi kuume meinas pitää miehen vuoteessa.
Eikä hammas oikeestaan voi mennä ton kipeämmäksi kuin mitä toi oli viime yönä. Vaikka ny sit viikon vähän jomottaiskin niin ei se haittaa.
Joskus oon miettinyt, että isovanhempienaikainen tapa, että hankittiin tekarit kun jäätiin eläkkeelle, ei ollut lainkaan typerä.
 
Päivää murut :)

Meinaa selkä olla kipee & huomenna on töissä avoimien ovien päivä,mulla on siellä joulukorttiaskartelua
 
Päivää kettinkiin.
Se olikin sit tänään lääkäripäivä.
Aamulla oli päihdelekuri, mut hän käännytti mut jokseenkin ovelta ja sanoi, että Aksu lähtee nyt hammaslääkäripäivystykseen.
Eilen aamulla hammasta ei vaivannut mikään. Päivällä sitä alkoi särkeä. Illalla sitä alkoi särkeä ihan hemmetisti. Yöllä nousi kuume. Tänä aamuna oikea alaleuka alkoi muistuttaa keilapalloa.

Mut nyt on paha kitketty pois juurineen ja viikon päivät saa syödä penisiliiniä. Nyt saa jo juoda kaffia mut outoa se on kun ei maista oikein mitään ja koko suu on puudutuksen jäljiltä ihan tunnoton.
Auts
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä