Aijuu. Ollaan oulussa.Muistuttakaa huomenna että muistan katsoa grillit huurussa
Mitä ihmeen glögiä sä oot ryystäny ?glögi maistuu ihan sappinesteelle
Muistuttakaa huomenna että muistan katsoa rillit huurussa Salkkarit
En mitään ensimmäisen maistamisen jälkeen evöMitä ihmeen glögiä sä oot ryystäny ?
Puhumattakaan siitä hervottomasta hekotushihkumisesta - estetään toisten kommunikointiluikkiminen - sekä maiseman hämärryttäminen muhkeilla kikkurapilvillä !!ihan täytellinen tiimi...mä nimittäin satun olemaan ihan hiivatin notkee ja pystyn puikkelehtimaan myös toisten jalkojen välistä ja kamppailemaan..tääkin on testattu käytännössä
Varmaan kyöpelinvuoren tekemää glögiä.Mitä ihmeen glögiä sä oot ryystäny ?
Puhumattakaan siitä hervottomasta hekotushihkumisesta - estetään toisten kommunikointiluikkiminen - sekä maiseman hämärryttäminen muhkeilla kikkurapilvillä !!
Jeah peijpe, antaa siis pakkasen ja lumen tulla vaan - nää pimut on niin valmiina!
Jooh,aikamoista noitajuomaa ollunaVarmaan kyöpelinvuoren tekemää glögiä.
JepGlögi ja pipari on niin hyvää.
NiinpäJooh,aikamoista noitajuomaa olluna
Huomasit varmaan sen alapeukun?Glögi ja pipari on niin hyvää.
Pahhaa & pilaantunutta glögiä ollunaEn mitään ensimmäisen maistamisen jälkeen evö
En huomannut.Huomasit varmaan sen alapeukun?
Tätähän mä olen sulle yrittänyt pipattaa ja pupattaa jo vaikka kuinka kauan hyvä nainenPahhaa glögiä olluna niinkun glögi on aina: pahhaa
EIKÄ sie oot juonnu ihan jottain muuta ku glögiäTätähän mä olen sulle yrittänyt pipattaa ja pupattaa jo vaikka kuinka kauan hyvä nainen
Glögissä oleellista on kossun määrä.Tätähän mä olen sulle yrittänyt pipattaa ja pupattaa jo vaikka kuinka kauan hyvä nainen
Mä en juo myöskään kaljaa enkä jallua, enkä kossua...ne maistuu kaikki ihan kissanpissalle paitsi jallu ja kossu...ne maistuu muuten vaan pahalle.Glögissä oleellista on kossun määrä.
Punkku antaa kossulle väriä ja kossu antaa punkulle voltteja.
Tosin miks tommoista sotkua pitää juoda jos voi juoda kaljaa tai jallua?
I hope I never feel this way again.
Niin siis kumpi on juonu ja mitä on juonu ja missä sitä ollaan oltunna ja tähänkö asti sitä nyt kysyn mä vaan häh?EIKÄ sie oon juonnu ihan jottain muuta ku glögiä