Ei mua ainakaan kovin helposti lumeen heitetä sie oot kohta lumessa pöksyt täynnä lunta.Elä yritä.. Etkä tiiä miten voimakas olen. Te olette pieniä sirppanoita ja lennätte keposesti hankeen.
Ei mua ainakaan kovin helposti lumeen heitetä sie oot kohta lumessa pöksyt täynnä lunta.Elä yritä.. Etkä tiiä miten voimakas olen. Te olette pieniä sirppanoita ja lennätte keposesti hankeen.
Niin. Voitko soittaa mulle?Mulla on puhelimessa värinä päällä ja puhelin on munissa, suosittelen
Naisilla varmaan toimii vielä paremmin
Mut taas kiepauttaa hankeen hetkessä...on tullu oltua sevverran monet kerrat koekaniinina ja saanu lumet pöksyistä märäks ja hiukset ja ihan kaikenEi mua ainakaan kovin helposti lumeen heitetä sie oot kohta lumessa pöksyt täynnä lunta.
jaahaEi mua ainakaan kovin helposti lumeen heitetä sie oot kohta lumessa pöksyt täynnä lunta.
Mä ny en usko, että voin noin vakavaa virhettä sinulle koskaan antaa anteeksi.Oiskohan jääny yksi s- kirjain pois
Eli vessanpönttö kyseessä.
Virheitä sattuu ja tapahtuu,enpä vaivaa niillä päätäni.
muoks: pöksyt lumesta märäksMut taas kiepauttaa hankeen hetkessä...on tullu oltua sevverran monet kerrat koekaniinina ja saanu lumet pöksyistä märäks ja hiukset ja ihan kaiken
Mut taas kiepauttaa hankeen hetkessä...on tullu oltua sevverran monet kerrat koekaniinina ja saanu lumet pöksyistä märäks ja hiukset ja ihan kaiken
voin myydä sulle yhden halvalla.
Olispa auto jolla liikkua.
Lumi on kylmää ja märkää.Mut taas kiepauttaa hankeen hetkessä...on tullu oltua sevverran monet kerrat koekaniinina ja saanu lumet pöksyistä märäks ja hiukset ja ihan kaiken
Njut ei jummartaa..mitään oo tökkiny enkä ketään..korkeintaan tässä yritän potkia itteäni persuksille ja liikkeelle mutta jossain on nyt vikaavikaavikaa...Ihan olin havaitsevinani pientä tökkimistä, taijjanpa antaa kaisin kanssa sullekkin lumipesut niin että pölähtää
kun nyt ensiks tulis ees sitä luntaki!!
Ei ole korttiakaan.voin myydä sulle yhden halvalla.
Mut on koulutettu erittäin hyvin siihen kuinka peseytyä ja kastua kauttaaltaan lumessa.Njut ei jummartaa..mitään oo tökkiny enkä ketään..korkeintaan tässä yritän potkia itteäni persuksille ja liikkeelle mutta jossain on nyt vikaavikaavikaa...
Sopiis muuten yrittää mut lumipesuttaa, mut on nääs hyvin koulutettu ja perehdytetty ko.asiaan
Mää en leiki teiän kanssa. Niisk
Mehän ollaan sitten täydellinen dynamic duo...mä huiskin lunta jokaisen kuuppaseen ja nassuseen kärppänä ja sä harhautat toisia juurikin sukeltelemalla ja kamppaamallatöksimällä toiset mun lumihaaviin!Mut on koulutettu erittäin hyvin siihen peseytyä ja kastua kauttaaltaan lumessa.
voin myydä sulle yhden halvalla.
ihan täytellinen tiimi...mä nimittäin satun olemaan ihan hiivatin notkee ja pystyn puikkelehtimaan myös toisten jalkojen välistä ja kamppailemaan..tääkin on testattu käytännössäMehän ollaan sitten täydellinen dynamic duo...mä huiskin lunta jokaisen kuuppaseen ja nassuseen kärppänä ja sä harhautat toisia juurikin sukeltelemalla ja kamppaamallatöksimällä toiset mun lumihaaviin!
Mää en leiki teiän kanssa. Niisk
Kiitos
Tarjoo glögiä
glögi maistuu ihan sappinesteelleRuoka uunissa,makaronia, tomaattinen bolognesekastike,paprikaa & päällä mozzarellajuustoa.
Kamelot soi ja eka lämmin glögi eessä