The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan olin havaitsevinani pientä tökkimistä, taijjanpa antaa kaisin kanssa sullekkin lumipesut niin että pölähtää:cautious:

kun nyt ensiks tulis ees sitä luntaki!!:cry:
Njut ei jummartaao_O..mitään oo tökkiny enkä ketään..korkeintaan tässä yritän potkia itteäni persuksille ja liikkeelle mutta jossain on nyt vikaavikaavikaa...:barefoot:


Sopiis muuten yrittää mut lumipesuttaa, mut on nääs hyvin koulutettu ja perehdytetty ko.asiaan(y)
 
Njut ei jummartaao_O..mitään oo tökkiny enkä ketään..korkeintaan tässä yritän potkia itteäni persuksille ja liikkeelle mutta jossain on nyt vikaavikaavikaa...:barefoot:


Sopiis muuten yrittää mut lumipesuttaa, mut on nääs hyvin koulutettu ja perehdytetty ko.asiaan(y)
Mut on koulutettu erittäin hyvin siihen kuinka peseytyä ja kastua kauttaaltaan lumessa.:notworthy::notworthy:
 
Mehän ollaan sitten täydellinen dynamic duo:love:...mä huiskin lunta jokaisen kuuppaseen ja nassuseen kärppänä ja sä harhautat toisia juurikin sukeltelemalla ja kamppaamallatöksimällä toiset mun lumihaaviin:sneaky:(y)!
ihan täytellinen tiimi...mä nimittäin satun olemaan ihan hiivatin notkee ja pystyn puikkelehtimaan myös toisten jalkojen välistä ja kamppailemaan..tääkin on testattu käytännössä:D:ROFLMAO::(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä