Etkä toivo. Nyt voi toki tuntua siltä*halaa* mutta parempi kun ei sano ikinäkoskaanmilloinkaan eikä pyristele luontoa vastaan... Vaikka yksin pärjääkin ja siinä voi jopa viihtyäkin niin kyllä ihminen vain kaipaa toista ihmistä.
Anteeks kun menin puuttumaan/sanomaan
Avioeron jälkeen on ollut 1-2v. kestäviä suhteita. Nyt ei ketään kiinnosta olla suhteessa. Nyt en miekään ajattele suhdetta kenenkään kanssa.
Etkä toivo. Nyt voi toki tuntua siltä*halaa* mutta parempi kun ei sano ikinäkoskaanmilloinkaan eikä pyristele luontoa vastaan... Vaikka yksin pärjääkin ja siinä voi jopa viihtyäkin niin kyllä ihminen vain kaipaa toista ihmistä.
Anteeks kun menin puuttumaan/sanomaan
Sie sie sie sie oot juonnu pahhaa ja huonoo glögiä.Niin siis kumpi on juonu ja mitä on juonu ja missä sitä ollaan oltunna ja tähänkö asti sitä nyt kysyn mä vaan häh?
*halaan*Avioeron jälkeen on ollut 1-2v. kestäviä suhteita. Nyt ei ketään kiinnosta olla suhteessa. Nyt en miekään ajattele suhdetta kenenkään kanssa.
Ei ole korttiakaan.
En tarkoittanut tuota. En oo koskaan odottanut. Jos joku kiinnostuu musta niin näytän persettä. Sanon että ei kiinnosta suhde.*halaan*
Ehkä siinä onkin se juttu että kun ei aattele eikä etsi eikä odota vaan...antaa elämän näyttää ja tuoda tilanteita ja ihmisiä eteensä
Kaupassakäynti vol.2
Ja vettä sataa.
...ja voi sun &%%##*=/%#@@!#%/##_&&/!!!!
En ala nytkyllä mitään.....mä oon niin huono ja pöhkö ja hölö!!!
Taas sinne kauppaan unohtu...että mä melkein muistin tuoda ne kolme asiaa...kolme!!!!*huokaa*
Ymmärsin sitten taas väärin. Tyrkkääpä mappi ööhön, sori.En tarkoittanut tuota. En oo koskaan odottanut. Jos joku kiinnostuu musta niin näytän persettä. Sanon että ei kiinnosta suhde.
Kuitenki oot taas hytkynny tanssia siellä ja nostellu pöksyjä ylemmäks ja miettinyt pörröpäässäs huomista säätä tohotuksen keskellä, eikö niin??...keskity hyvä nainen!
Ei haittaa.Ymmärsin sitten taas väärin. Tyrkkääpä mappi ööhön, sori.
Phiuuu!*iha hiien iso huokasu*Ei haittaa.
Piparia ja torttua.
Annetaanko teillä Pukille piparia ja torttua?Piparia ja torttua.
Täällä pukki ei ole käynyt moniin vuosiin.
Aijuu. Sama ajatus/pelko ollut.Missäs Majuri mahtaa olla, toivottavasti kaikki on hyvin?