Ei haittaa. Pakarat on paljaana.Siveellisenä naisena vastaan että nöyp
Robin Williams onkin yksi parhaista näyttelijöistä ikinä
Toi oli kiva sarja.
tuttu sarja lapsuudesta, aijai.
ja ihan valtavan surullinen..Toi oli kiva sarja.
En tiijä sarjaa mutta biisi ainakin hirveetä paskaa
mulla on toi dvd:nä.tuttu sarja lapsuudesta, aijai.
ei ees ooEn tiijä sarjaa mutta biisi ainakin hirveetä paskaa
En tiijä sarjaa mutta biisi ainakin hirveetä paskaa
Tulispa uusintana, en muista paljon. Mutta se pieni talo ja komea mies on tatuoitu aivoihin, ja se surumielisyys.ja ihan valtavan surullinen..
Se komea mies laulaa just ton six ribbons laulun. Jon English, kuoli joitakin vuosia sitten.Tulispa uusintana, en muista paljon. Mutta se pieni talo ja komea mies on tatuoitu aivoihin, ja se surumielisyys.
sitä en tiennytkään (muistaakseni), tiesin kyllä että se laulaa ton kun joskus ennenkin olen kuullut tämän ja googletin kun lapsuusmuistot tulvahti mieleen.Se komea mies laulaa just ton six ribbons laulun. Jon English, kuoli joitakin vuosia sitten.
Koittasit nyt päättää että tykkäät sä siitä vai onks se sun mielestä pelkkää phäskää heiIhana biisi
Oli rocklaulaja.sitä en tiennytkään (muistaakseni), tiesin kyllä että se laulaa ton kun joskus ennenkin olen kuullut tämän ja googletin kun lapsuusmuistot tulvahti mieleen.
Oliko se muusikko muutenkin?
Muusikko ja näyttelijä.sitä en tiennytkään (muistaakseni), tiesin kyllä että se laulaa ton kun joskus ennenkin olen kuullut tämän ja googletin kun lapsuusmuistot tulvahti mieleen.
Oliko se muusikko muutenkin?