Kyllä ja lasi maitoa.Annetaanko teillä Pukille piparia ja torttua?
Juuh,ei oo näkynyMissäs Majuri mahtaa olla, toivottavasti kaikki on hyvin?
Aijuu. Sama ajatus/pelko ollut.
Kyllä ja turpiin jos ei tuo tarpeeks lahjoja sekä potku nivusiin.
Mihinkä pukki saa laittaa lahjansa? Johonki sinne piparien ja torttujen sekaan, vai mihin?Kyllä ja lasi maitoa.
Pukki voi tyhjentää säkin täällä.Mihinkä pukki saa laittaa lahjansa? Johonki sinne piparien ja torttujen sekaan, vai mihin?
Onko teillä takkaa, jonka savuhormista pukki vois tulla sisään?
Ehkä pukki vois laittaa itsensä sisään jotenkin muutenkin, ehkä.
Toivottavasti tosiaan kaikki on okJuuh,ei oo näkyny
Toivottavasti tosiaan kaikki olis hyvin.
Liekkö taas sairaalassa
Ellu! Nyt tulee satikutia. *hipsii ellun taakse ja iskee tyynyllä kuuppaan*
Hyvä idea, ei pukki varmaankaan halua kantaa täysiä pussejaan kodista toiseen.Pukki voi tyhjentää säkin täällä.
Hyvä idea, ei pukki varmaankaan halua kantaa täysiä pussejaan kodista toiseen.
suihki, suukkuin auk ompi
Nii-i sitä vaan tyynyllä mätkitään vaikka ihan kiltti oon ollu!En kyllä yhtään nyt tajunnunnannänninni mistä moinen mätkäys!Ellu! Nyt tulee satikutia. *hipsii ellun taakse ja iskee tyynyllä kuuppaan*
Ai sulla on housut kintuissa. Ota alkkaritkin pois.Nii-i sitä vaan tyynyllä mätkitään vaikka ihan kiltti oon ollu!En kyllä yhtään nyt tajunnunnannänninni mistä moinen mätkäys!
Kivat pöksytNii-i sitä vaan tyynyllä mätkitään vaikka ihan kiltti oon ollu!En kyllä yhtään nyt tajunnunnannänninni mistä moinen mätkäys!
Siveellisenä naisena vastaan että nöypAi sulla on housut kintuissa. Ota alkkaritkin pois.
Jaahas kohta paleltuu siulla pylly & etumus kun juoksentelet iliman pöksyjäSiveettömänä naisena vastaan että yes
Jaahas kohta paleltuu miulla pylly & etumus kun juoksentelen iliman pöksyjä naapurien ilona...poliisitki innostu juoksemaan perässä, ei ne kumma kyllä vielä oo iliman omia pöksyjään.