Mulla on halutessani lähes täydellinen äidinkieli.Ole lukematta jos noin paljon sun persettä kaivertaa. Vejä ihtes vesanpöntöstä alas.
Kannattais varmaan lukea tästälähin vaan molemmat silmät auki mitä muut tänne kirjottaa....luin ton alun että sulla on halutessasi lähes täydellinen perse.Mulla on halutessani lähes täydellinen äidinkieli.
Uskallan väittää osaavani ihan vitun hyvin.
Mut milloin palstalle kirjoitan niin en mä viitti leikkiä Hemingwaytä.
Haittarinsoittajan metodilla mä kirjoitan, eli et jos tarttee kattoa näppäimistöä on jo auttamatta myöhässä.
Joten sorry vaan äikkämaikka.
Mut mikä muuten on Vesanpönttö?
Kannattais varmaan lukea tästälähin vaan molemmat silmät auki mitä muut tänne kirjottaa....luin ton alun että sulla on halutessasi lähes täydellinen perse.
Niinno...onhan noi sanat - äidinkieli ja perse - hirween samanlailla kirjotetut että lausututkin että ymmärtäähän tuon erheenKannattais varmaan lukea tästälähin vaan molemmat silmät auki mitä muut tänne kirjottaa....luin ton alun että sulla on halutessasi lähes täydellinen perse.
Jos haluut nähä sen saat tulla tänne katsomaan.Läähätän ja läkähdyn odotellessa.
No mulla on ihantäydellinen berse jos ny miehellä voi semmoista olla.Kannattais varmaan lukea tästälähin vaan molemmat silmät auki mitä muut tänne kirjottaa....luin ton alun että sulla on halutessasi lähes täydellinen perse.
Mut jos siellä on joku syömässä poppareita nii käsketäänkö hänet parvekkeelle sillä aikaa kun mä vilkaisen?Jos haluut nähä sen saat tulla tänne katsomaan.
Teini on omassa huoneessa.Mut jos siellä on joku syömässä poppareita nii käsketäänkö hänet parvekkeelle sillä aikaa kun mä vilkaisen?
Jaa mä otan ak ja rättiksen avuksi.
ois lunta niin saisit lumipesut kun silleen ja tolleen ja tälleen siellä naureskelet ...kisu ja kais auttais
Ihan olin havaitsevinani pientä tökkimistä, taijjanpa antaa kaisin kanssa sullekkin lumipesut niin että pölähtääNiinno...onhan noi sanat - äidinkieli ja perse - hirween samanlailla kirjotetut että lausututkin että ymmärtäähän tuon erheen
Tiiän tiiän hanipöö, tää keli on ihan kannukasta...
Ne nyt meille pärjäis kun luistelisivat korkkareissaan ittensä hankeen jo ennen meitä!Jaa mä otan ak ja rättiksen avuksi.
Elä yritä.. Etkä tiiä miten voimakas olen. Te olette pieniä sirppanoita ja lennätte keposesti hankeen.Ne nyt meille pärjäis kun luistelisivat korkkareissaan ittensä hankeen jo ennen meitä!
Elä yritä.. Etkä tiiä miten voimakas olen. Te olette pieniä sirppanoita ja lennätte keposesti hankeen.
Vieläkin sataa. Voi jumalauta.
No mä ny en teinejä pelkää.Teini on omassa huoneessa.
Kohta ei enää naurata.
Niin että saadaan olla iha rauhassa.No mä ny en teinejä pelkää.
En mä osaa pelätä edes naisia.
Mahtaako maailmassa olla mitään mitä mä ymmärtäisin pelätä?
Oiskohan jääny yksi s- kirjain poisMulla on halutessani lähes täydellinen äidinkieli.
Uskallan väittää osaavani ihan vitun hyvin.
Mut milloin palstalle kirjoitan niin en mä viitti leikkiä Hemingwaytä.
Haittarinsoittajan metodilla mä kirjoitan, eli et jos tarttee kattoa näppäimistöä on jo auttamatta myöhässä.
Joten sorry vaan äikkämaikka.
Mut mikä muuten on Vesanpönttö?
Hieman kunnioitusta neitokainen.Ne nyt meille pärjäis kun luistelisivat korkkareissaan ittensä hankeen jo ennen meitä!