The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä on tänään perheessä surun päivä, koiravanhus josta olen maininnutkin, kuoli tänään. Ei asunut siis minun kodissa, mutta tärkeä perheenjäsen oli. Silmät on punaseksi itketty.
Mutta hyvän ja pitkän elämän eli murumme. :love:
Tuo on tosi raskas hetki kun joutuu sanomaan hyvästit noille karvaisille kavereille:(

*hali*
 
Ei ole. Annat Ellulle pussin popkornia niin pöksyt eivät pysy jalassa.
Ei siis voi olla hätäpöksy.
No etsää nytkyllä nuin voi sannoo!! Etkä toivookaan että yhtäkisti Elenan housut syystä tai toisesta romahtais naisen nilkkoihin kampatahumpsauttaen nurikurin mulkelismakkelis pitkin pituuttaan kerien liukuen puoliks maton alle sujahtaen ja pääkkösen tuolinjalkaan kumpsauttaen:cautious:
Ja kyllä Ellu vaan on hätäpöksynen kun näkeehän sen tosta steppailusta ja pomppimisesta vai ekkönääkäänkö nääkkääntajuu ollenkaan mittään:cautious::barefoot:
 
Jos asia yhtään lohduttaa niin mua on aina kiinnostanut naisessa enemmän se itse pää kuin tukka joka siinä on kiinni.

Olkoonkin, että punatukkaisuus on sävähdyttävä juttu mutta voi olla punatukkainen vaikka ilman tukkaa.
...kyllä tää pääkin löytyy jotenkin kaiken sen kuontalokiharruksen keskeltä:barefoot:...mutta sen toimivuus on sitten ihan muu juttu:notworthy:
 
Meillä on tänään perheessä surun päivä, koiravanhus josta olen maininnutkin, kuoli tänään. Ei asunut siis minun kodissa, mutta tärkeä perheenjäsen oli. Silmät on punaseksi itketty.
Mutta hyvän ja pitkän elämän eli murumme. :love:
Voi Luna*halaa*....
Olen pahoillani..onneksi, onneksi!, on kauniit hassunhauskat ja lämpimät muistot nappisilmästä:love:
Ja ikuinen sydänpaikka:love:
 
Viimeksi muokattu:
No etsää nytkyllä nuin voi sannoo!! Etkä toivookaan että yhtäkisti Elenan housut syystä tai toisesta romahtais naisen nilkkoihin kampatahumpsauttaen nurikurin mulkelismakkelis pitkin pituuttaan kerien liukuen puoliks maton alle sujahtaen ja pääkkösen tuolinjalkaan kumpsauttaen:cautious:
Ja kyllä Ellu vaan on hätäpöksynen kun näkeehän sen tosta steppailusta ja pomppimisesta vai ekkönääkäänkö nääkkääntajuu ollenkaan mittään:cautious::barefoot:
Mä olen tohottaja...kaupassakin mennä tohotan kulkee niin etten välttämättä aina löydä asioita sen takia kun en hoksaa kattoo ympärille vaan menen ympäriinsä, eksyilen, törmäilen jne...mutta vielä toistaseks on pöksyt pysyneet jalassa...hamekin saattaa tehä marilynit aina parkkipaikalla ja vaan kesäisin.:oops:
 
Nääh, lumeton ja mälsä tästäkin tulee...muuta oo kuin synkkyyttä ja liukkaita kelejä:cautious: *manailee*:barefoot::barefoot:
:cautious: eikä tuu! Ku ihan älyttömän kivan luminen:), pääset kieriskelemään ja humpsautuspyöriskelemään umpuhangessa ja myssy silmillä pulkkaileen ja huokaileen kauniille lumipuille ja ihasteleen vaikkajamitä, mikä hiien vastarannankiiskisiikaseinillemörköjämaalaava hupakko susta on tullunna hätähnyttaas:cautious:?!*lähtee hakemaan tyynyä millä humpsauttaa Ellusen pääkkösen paikoilleen*
 
Mä olen tohottaja...kaupassakin mennä tohotan kulkee niin etten välttämättä aina löydä asioita sen takia kun en hoksaa kattoo ympärille vaan menen ympäriinsä, eksyilen, törmäilen jne...mutta vielä toistaseks on pöksyt pysyneet jalassa...hamekin saattaa tehä marilynit aina parkkipaikalla ja vaan kesäisin.:oops:
Hirrrween kauheen kummallisen läheisen tutulta kuulostaa kyllä:geek::):oops:...
 
:cautious: eikä tuu! Ku ihan älyttömän kivan luminen:), pääset kieriskelemään ja humpsautuspyöriskelemään umpuhangessa ja myssy silmillä pulkkaileen ja huokaileen kauniille lumipuille ja ihasteleen vaikkajamitä, mikä hiien vastarannankiiskisiikaseinillemörköjämaalaava hupakko susta on tullunna hätähnyttaas:cautious:?!*lähtee hakemaan tyynyä millä humpsauttaa Ellusen pääkkösen paikoilleen*
:p:p:LOL::oops:
 
:cautious: eikä tuu! Ku ihan älyttömän kivan luminen:), pääset kieriskelemään ja humpsautuspyöriskelemään umpuhangessa ja myssy silmillä pulkkaileen ja huokaileen kauniille lumipuille ja ihasteleen vaikkajamitä, mikä hiien vastarannankiiskisiikaseinillemörköjämaalaava hupakko susta on tullunna hätähnyttaas:cautious:?!*lähtee hakemaan tyynyä millä humpsauttaa Ellusen pääkkösen paikoilleen*
Lunta tulee tasan 2 senttiä. sit koko talvi on kivaa 2 asteen pakkasta.
 
Ainii. Joku saattaapi ihmetellä, että millä kompetenssilla mä kommentoin taloyhtiön remonttia?
Kakskyt vuotta sitten laitoin äidilleni lattian ja se on vieläkin kuin uusi.
Äidilleen kun tekee niin siinä ei fuskata.

Tää työmaa oikeesti tarttis pari äitiä kattomaan mitä poikansa telineillä touhuaa.
Niinpä.
Kyllä siinä teiän taloyhtiön remontissa joku pahasti mättää kun noin kauan kestää.
Mikä helvetti siinä kestää.
 
Niinpä.
Kyllä siinä teiän taloyhtiön remontissa joku pahasti mättää kun noin kauan kestää.
Mikä helvetti siinä kestää.
Tota oon kans miettiny minäkin kun...eikö tossa oo jo menny kohta puolivuotta ja just mitään ole tapahtunut? Vaikuttaahan toi oikresti tosi paljon asumismukavuuteen...kuitenkin kovalla rahalla siitä asumisesta maksetaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Hyssnyt siellä:cautious:..yhtään tolleen tulla jupisemaan ja mukamas Ellusen höpöhöpöjuttuja kannattelemaan...humahutan suakin kohta tyynyllä kuuppaseen:barefoot:...ja sitten juoksen tosi lujaa johonkin suuntaan!
,,,ja törmäät oveen tai seinään ja kumautat pääsi, kaadut lattialle, sanot ''Oho'', käännät kylkeä, nukahdat ja alat kuorsaamaan?:unsure: Been there done that...kaiken muun paitsi en tuota kuorsaamisosaa, mä en kuorsaa, nukkutuhisen vaan:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Meillä on tänään perheessä surun päivä, koiravanhus josta olen maininnutkin, kuoli tänään. Ei asunut siis minun kodissa, mutta tärkeä perheenjäsen oli. Silmät on punaseksi itketty.
Mutta hyvän ja pitkän elämän eli murumme. :love:
Halaukset sinne,itke vaan niin pitkään kun itkettää,sure niin kauan kun surua tunnet. :love:
Koiralla on ainakin hyvä olla.
Kyllä lemmikin/ perheenjäsenen menetäminen tuntuu sydämessä.
 
Tota oon kans miettiny minäkin kun...eikö tossa oo jo menny kohta puolivuotta ja just mitään ole tapahtunut? Vaikuttaahan toi oikresti tosi paljon asumismukavuuteen...kuitenkin kovalla rahalla siitä asumisesta maksetaan..
Joo ei se normaalia ole. Yleensä kerrostalossa tapahtuvat remontit hoidetaan nopeasti, vaikuttaa niin monen asumismukavuuteen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä