Mä mitään räplänny!!!Höpölöpö mitään lespoilla...kisu räpläs mun viestiä ja siitä tässä oli kyse..
Emmä tienny että tossa teidän keskustelussa oli ees puolia?Kiitos, Elena.
Olet taasen mun puolella, vai oletko?
Tyst nu snälla...ei anneta noille enempää ajatuksia mistään..Mä mitään räplänny!!!
Kun korjasin väärät tiedot
Hyvät hampaat sulla, darling.me Ellun kans ihan asiallisina jutellaan
"..ei anneta.."...kukahan kummanen se oikein tarjoilee ja silleesti vaan...että suu suppuun vaan, et taija osatakaan katos kun näin *laittaa huulet yhteen ja sitten muikistaa ne supulleen tötterölleen*Tyst nu snälla...ei anneta noille enempää ajatuksia mistään..
sietää ollakin, sen verta pelkään hampilapaikkaa että mieluusti harjaan loistaviksiHyvät hampaat sulla, darling.
Mä meen harjotteleen tuota asiaa sänkyyn..alkaa väsyttämään sen verran lupaavasti jo.."..ei anneta.."...kukahan kummanen se oikein tarjoilee ja silleesti vaan...että suu suppuun vaan, et taija osatakaan katos kun näin *laittaa huulet yhteen ja sitten muikistaa ne supulleen tötterölleen*
Eikäku mä meen nytkyllä ekana!!*kipittää kikkurat pomppien ja humpsahtaa peiton alle*Mä meen harjotteleen tuota asiaa sänkyyn..alkaa väsyttämään sen verran lupaavasti jo..
jos vaikka oppisin...
kauniita unia.Mä meen harjotteleen tuota asiaa sänkyyn..alkaa väsyttämään sen verran lupaavasti jo..
jos vaikka oppisin...
Noh?
Vitun miehet. Mie en tykästy enää kehenkään.
Ja nukkumaan.
Ne on käyny lukemassa sun viestejä täältä ja päättivät näyttää sulle, että kyllä vaan osaavat ja tekevät työnsä hyvin.Päivää kettinkiin.
Heräsin rakennustelineiltä kuuluvaan älämölöön.
Viikkoihin ei ole arkipäivisin tapahtunut just mitään, niin nyt ollaan telineitä paukuttamassa lauantaiaamuna.
No sinäpä se tiivistitkin täsmälleen mun tuntemukset!Sataa sataa ropisee. Ja sataa sataa litisee. Ja sataa ja litisee ja ropisee ja lätisee ja pläts ja pläääh!