Sä räpläsit sitä...nyt puhut asiaa
Sä oot ihan selvästi nälissäs siellä...hourailet jo suolet kiekuenEiku mä olen realisti, ei sieltä mitään talvea kuitenkaan tuu.
Tääläpäin on joskus niin kylymä, että pittää panna kaks mittaria on tandem, että saa alimmaiset asteet seleville.Jees, pakkasia mäkin ootan. Ja kuivia kelejä. Tää tämmönen märkäkylmyys kun menee vaatteittenkin läpi ja ei tarvii kuin sormia tai varpaita tai kaikkia niitä vähän kylmätä niin jo oot jääkalikka!
E muuten räplänny! Hävytön sun kanssas....Sä räpläsit sitä...
Eiku ei mulla oo kyllä nytkyllä yhtään nälkä, paleltaa vaanSä oot ihan selvästi nälissäs siellä...hourailet jo suolet kiekuen
Jopa todistajat näkivät kaiken!! *katsoo merkitsevästi @poika ja @Asiankannattaja a ja pyytää heitä apuun*E muuten räplänny! Hävytön sun kanssas....
Mä saatoin ehken kirjottaa johonkin jotakin...ihan nätisti kyllä
Niinpä!Joo ei se normaalia ole. Yleensä kerrostalossa tapahtuvat remontit hoidetaan nopeasti, vaikuttaa niin monen asumismukavuuteen.
Ei tääl mittareita käytetä. Jos kusi jäätyy ennen maahan osumista niin on sen verta pakkasta et laitetaan pipo päähän ja villasukat jalkaan.Tääläpäin on joskus niin kylymä, että pittää panna kaks mittaria on tandem, että saa alimmaiset asteet seleville.
Piisaako sielä teillä päin yks mittari?
Tottakai voin. Mä olen mies.No etsää nytkyllä nuin voi sannoo!! Etkä toivookaan että yhtäkisti Elenan housut syystä tai toisesta romahtais naisen nilkkoihin
*hakee ison peiton ja humpsauttaa sen Ellun päälle kokonaan isosti paksusti*Eiku ei mulla oo kyllä nytkyllä yhtään nälkä, paleltaa vaan
Ompa kylymä kusisia äijiä.Ei tääl mittareita käytetä. Jos kusi jäätyy ennen maahan osumista niin on sen verta pakkasta et laitetaan pipo päähän ja villasukat jalkaan.
Oletko nyt ihan varma, että kaipaat mua todistajaksi naisten väliseen räpläykseen?Jopa todistajat näkivät kaiken!! *katsoo merkitsevästi @poika ja @Asiankannattaja a ja pyytää heitä apuun*
Koko talvi tuleekin kuljettua metrinen eturauhaskaari pöksyjen edessä.Ompa kylymä kusisia äijiä.
Mitä sille jäähtyneelle kusikaarelle teette? Jääkö se mulukkuun kiinni?
leikataan irti ja lähetetään känädäänOmpa kylymä kusisia äijiä.
Mitä sille jäähtyneelle kusikaarelle teette? Jääkö se mulukkuun kiinni?
Itse en ainakaan menis, joko ne taas lespoilee?Oletko nyt ihan varma, että kaipaat mua todistajaksi naisten väliseen räpläykseen?
in kylymä on, jos saa kysyä?Koko talvi tuleekin kuljettua metrinen eturauhaskaari pöksyjen edessä.
En muista minne olen sen aina laittanut.
Tää oli aikanaan todella kovaa valuuttaa häissä.
Höpölöpö mitään lespoilla...kisu räpläs mun viestiä ja siitä tässä oli kyse..Itse en ainakaan menis, joko ne taas lespoilee?
ai niille tehään vähän niinku suomalaisille kondomeille..käytetyistä tehdään purukumia ja lähetetään myytäväks Ruotsiin?leikataan irti ja lähetetään känädään
Omapahan teillä joku ratkaisu siihenleikataan irti ja lähetetään känädään
me Ellun kans ihan asiallisina jutellaanItse en ainakaan menis, joko ne taas lespoilee?
Kiitos, Elena.ai niille tehään vähän niinku suomalaisille kondomeille..käytetyistä tehdään purukumia ja lähetetään myytäväks Ruotsiin?