The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sä voisit kirjoittaa johonkin viikkolehteen remppakäänteistä. Tai lähettää tänne kirjoittamasi jonkun rakennuslehden kustantamoon.

Kun se oikeasi on just tuollaista eikä kukaan tee mitään!
En mä tiedä mitä se auttais?
Täs ny pääurakoitsija ei ole koko aikana tiennyt keitä telineillä pyörii, yks aliurakoitsija ehti jo tehdä konkurssin, taloyhtiö on laittanut maksut jäihin kunnes homman etenemisestä tulee jokin varmuus.
Katto on maalattu. Maalitehtaan asiantuntija kävi kattomassa maalausolosuhteet. Mun pienessä maailmassani se on ammattitaitoinen maalari joka itte päättää milloin voi maalata. Mut täällä ny ei ammattitaitoisia maalareita ole näkynyt.
 
Pillutonta perjantai-iltaa, tyttöystävä lähti tansseihin, maitokin loppu :(
Mitähän muuta valittamista keksis?
En kyllä jaksa lähteä kauppaan :unsure:
Tai no toisaaltaan vois käväistä ku s-marketissa alkaa kohta tupla-alennus :ninja:
Oli kyllä se big mac jr hyvää päivällä, että ahh, suosittelen (y)
Ois mulla kuvakin siitä, mutta tällä kertaa en taida jaksaa laittaa kuvaa siitä.
Saattaa kyllä johtua siitä tauostakin, että maistui, niin hyvälle ku juustohampurilaisetkin maistui hyvälle :p
 
*hissunkissun hiippailee*
:)

...



...lälläspyti lällällää:p, onko täällä yhtään kettään...lälläspyti pärrärräää en taija nähä yhtään mittään:X3:...onkos kaikil käet vaahdos:geek: vai surraako pääkköses liian suuri aatos:unsure:...ollos heikun keikun vaan, mukavat p e r j a n t a i-illat toivotan:love:
 
Ai ni, tää tähän...näin.


Terkkuset saunasta ja löylyistä:love:*kuivattelee kikkurakasaa*...nyt ehdin jopa kuulemaan kuinka tuo yks hurmuri huikkas moikat eli kartsailemaan lähti nuokan kautta :)..perjantain huumaa:rolleyes::D




Täällä on stereona anatudehäppiningmeininkiä:cautious::D...tää yks rimprenssa hoilottaa stereona biisejä menemään:love:....mutta paikallisesta live-esiintymisestä huolimatta on semmonen olonen että voisin ehken vaihtaa salakavalastijuonikkaasti telkkarin kanavaa jos löytäisin kaukosäätimen:cautious:...luulen että se on jemmattuna parempiin käpäliin...:D
 
Oiskin jo kevät:love::love:
No hähnyt o_O?
Eihän tässä oo ehtinnä ollenkaan pulkkamäkeileen eikä lumienkuleita tekkeen eikä hiutaleita pyydystää ja kuulla kuinka kenkien alla narskuu ja....eijeijei kuulepashöristelepäs - ekaks vietetään ihuna talvi punaisten poskien ja kivasti pirtsakoitten pakkaspäivien kans ja ihastellaan upeita talviöitä tähtineen :love:...

Sitten sen jälkeen saa kevät tulla(y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ainii. Joku saattaapi ihmetellä, että millä kompetenssilla mä kommentoin taloyhtiön remonttia?
Kakskyt vuotta sitten laitoin äidilleni lattian ja se on vieläkin kuin uusi.
Äidilleen kun tekee niin siinä ei fuskata.

Tää työmaa oikeesti tarttis pari äitiä kattomaan mitä poikansa telineillä touhuaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
No hähnyt o_O?
Eihän tässä oo ehtinnä ollenkaan pulkkamäkeileen eikä lumienkuleita tekkeen eikä hiutaleita pyydystää ja kuulla kuinka kenkien alla narskuu ja....eijeijei kuulepashöristelepäs - ekaks vietetään ihuna talvi punaisten poskien ja kivasti pirtsakoitten pakkaspäivien kans ja ihastellaan upeita talviöitä tähtineen :love:...

Sitten sen jälkeen saa kevät tulla(y):love:
Mutta kun ei näyttäis tulevan tänäkään vuonna pysyviä lumia talveks..on vaan pimeetä, jäistä vesisadetta ja ihan mälsää.:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä