En viittinyt kun sitten ois nukkunut taas liian pitkät unet ja valvonu tulevan yön.Pöh Nukuitko päikkärit?
En viittinyt kun sitten ois nukkunut taas liian pitkät unet ja valvonu tulevan yön.Pöh Nukuitko päikkärit?
Sit ei kannata jos vie yöunet.En viittinyt kun sitten ois nukkunut taas liian pitkät unet ja valvonu tulevan yön.
Joo, tutulta kuulostaa muuten paitsi että toi ei onneks ole sontinut sohvaa ikinä..portaisiin kyllä on oksennellu ja lirutellut sekä pissaa että ripulia aikanaan..kivasti levis monelle portaalleMatto on myös ainut paikka mihin vedetään ripulipaskat yöllä.. Koira siis.
Tai no kuset sitte mieluiten vi**u SOHVAN päälle!
*jaksuhali*
Ota ja foonaa jolleki sun jätkistä, että tulevat pitämään sulle seuraa.Jaa se onki ilta yksin kotona.
Mun jätkistä.. On muutama miespuolinen kaveri. Olis pitänyt kysellä aikaisemmin. Ajattelin mennä kaverille mut on väsy.Ota ja foonaa jolleki sun jätkistä, että tulevat pitämään sulle seuraa.
Anteeksi, ku koolasin niitä jälkiksi, tietenki ne on kavereita.Mun jätkistä.. On muutama miespuolinen kaveri. Olis pitänyt kysellä aikaisemmin. Ajattelin mennä kaverille mut on väsy.
Ei o ketään miestä.Anteeksi, ku koolasin niitä jälkiksi, tietenki ne on kavereita.
En vain tykkää, että sulla on muita miehiä , ku minä
Älä narraa, taitaapa olla.Ei o ketään miestä.
Ei ketään kiinnosta.Älä narraa, taitaapa olla.
Sievä, pehmeä huulinen nuori nainen ei voi välttyä jätk. Tarkotan miehiltä.
Millä ei oo maku vielä täysin kehittyny.Ei ketään kiinnosta.
Voipi olla.Millä ei oo maku vielä täysin kehittyny.
Sinä ja minä, me ollaan kuitenki kamuja? Vai mitä?Voipi olla.
Ollaan kamuja.Sinä ja minä, me ollaan kuitenki kamuja? Vai mitä?
Nyt munkin alko tekemään mieli poppareita.Poppareita
Nyt munkin alko tekemään mieli poppareita.
aisuri runkuttaa nurkkabaarissaan.Missä muut runkkarit luuraa?
Miltä nyt tuntuu kun annoit mulle popparihimot?
Osta huomenna? Tai tuu tänne syömään.Miltä nyt tuntuu kun annot mulle popparihimot?